اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان به دنبال جبران گذشته

در ادامه هفته پانزدهم لیگ آزادگان از ساعت ۱۵ امروز ملوان بندر انزلی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود ملوان که این روزها هیچ نشانی از آن ملوان همیشگی ندارد به دنبال رفع مشکلات و تلاش برای رسیدن به صدر جدول است.

ملوان به دنبال جبران گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در ادامه هفته پانزدهم لیگ آزادگان ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی از ساعت ۱۵ روز شنبه دوم اسفند به دیدار هم می‌روند. ملوان بندر انزلی که این روزها حال‌وروز خوشی ندارد در سه بازی گذشته یک شکست و دو مساوی بدون گل در کارنامه دارد.

ملوان با ۱۸ امتیاز در رده نهم جدول لیگ یک قرار دارد و با آن ملوان سال‌های گذشته فاصله زیادی دارد مازیار زارع سرمربی ۳۶ ساله قوهای سپید انزلی بازیکن سابق ملوان، پرسپولیس و تیم ملی ایران بوده و از روز اول حضورش روی نیمکت ملوان تاکنون با ۱۲ گل زده ۲۹ درصد پیروزی داشته و به‌طور متوسط در هر بازی نیز ۰.۹ گل زده و ۰.۹ گل خورده در کارنامه‌اش مشاهده می‌شود.

ملوان بندر انزلی که روزگاری خاطرات خوشی را همراه با سیروس قایقران در ذهن مردم گیلان تداعی می‌کرد امروز در نیمه‌های لیگ یک مشاهده می‌شود و دیگر هیچ اثری از آن ملوان پرشور و پرانگیزه نیست این روزها مازیار نور دیگر ملی‌پوش ملوان مدیرعامل این باشگاه ریشه‌دار گیلانی است و با جوان‌گرایی که در کادر مدیریتی این باشگاه رخ‌داده امید روزهای بهتری برای این تیم قدیمی گیلان متصور است.

استقلال ملاثانی که در دهه ۶۰ در استان خوزستان تأسیس‌شده است در سه بازی گذشته خود یک باخت سنگین ۳-۱ در مقابل قشقایی شیراز و دو مساوی را در کارنامه دارد. استقلال ملاثانی با ۱۸ امتیاز و باتفاضل گل کمتر نسبت به ملوان در جایگاه دهم لیگ آزادگان قرار دارد و در صورت برد ملوان، جایگزین نماینده گیلان در رده‌بندی لیگ دسته یک می‌شود.

ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی از روز اول حضورش در این تیم با ۲۹ درصد پیروزی و میانگین ۰.۹ گل زده در هر بازی با مازیار زارع برابر است اما متوسط ۱.۲ گل خورده در هر بازی کمی کار را برای ابراهیم اشکش سخت می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول