اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مزایای هوشمندسازی سامانه 137/ ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به هوشمندسازی سامانه 137 گفت: شهروندان می‌توانند معضلات شهری را از طریق ارسال عکس، فیلم و موقعیت مکانی به شهرداری گزارش کنند.

مزایای هوشمندسازی سامانه 137/ ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در رونمایی از پروژه‌های هوشمند شهرداری اظهار داشت: به منظور بازنگری استانداردها در حوزه شبکه و نرم‌افزار، برنامه تهران هوشمند در شهرداری مدنظر قرار گرفته است. 

وی افزود: در همین استا به صورت مداوم از شهروندان نظرهایشان را جویا شده ایم و از اینکه عیب‌های ما را بیان کنند نترسیدیم و هراسی نداشتیم. 

فرجود ادامه داد: هوشمندسازی سامانه 137 نیز انجام گرفته و تهرانی‌ها می‌توانند معضلات پایتخت را به صورت عکس، فیلم یا ارسال موقعیت مکانی برای شهرداری گزارش کنند تا مسئولان مربوطه در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تغییر فرهنگ و تحول درون شهرداری بسیار مورد توجه قرار گرفته و سعی کرده‌ایم با هوشمندسازی این اقدام را انجام دهیم، گفت: در مراسم نهایی جشنواره وب و موبایل در بخش سازمان‌های دولتی از دید مردم و کارشناسان، سامانه تهران من رتبه اول را کسب کرد که این مسئله مؤید آن بوده که این سامانه کلیدی مورد توجه شهروندان بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت الکترونیک شهرداری تهران از زیرساخت‌های شهرداری محسوب می‌شود و اقدامات مؤثری در این راستا صورت گرفته و شهرداری تهران شهامت استفاده از فناوری نوین را البته ریسک هم دارد پذیرفته و ممکن است در این راستا با چالش‌هایی هم همراه باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول