اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

از افزایش پروازها تا توسعه شبکه ریلی در استان های منطقه ۵ کشور

پنجشنبه هفته گذشته کارگروه استانی منطقه ۵ کشورتشکیل شد که توسعه شبکه ریلی و زمینی حمل و نقل بار و مسافر و افزایش پروازهای داخلی در استان های این منطقه از جمله مصوبات این نشست بود.

از افزایش پروازها تا توسعه شبکه ریلی در استان های منطقه ۵ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تکمیل زیرساخت های لجستیک استان های منطقه ۵ کشور و با هدف تسهیل و تسریع در تردد و انتقال کالا در آینده ای نزدیک کارگروهی متشکل از معاونان عمرانی استانداری ها و مدیران کل حمل و نقل و راهداری های استان های منطقه ۵ تشکیل خواهد شد.

شجاعی موضوع برقراری پرواز های داخلی بین استان‌های منطقه ۵ کشور را از جمله مباحث مورد بررسی شده در این نشست عنوان کرد و گفت: این اقدام با هدف افزایش تعاملات و ارتباط بین استان ها و تسهیل در تردد مسافران و تورهای گردشگری است.

استاندار خراسان شمالی افزود: در این نشست همچنین بر اهمیت و ضرورت توسعه و تکمیل شبکه ریلی و زمینی حمل و نقل بار و مسافر در استانهای منطقه ۵ کشور تاکید شد و مقرر شد موضوع تکمیل و کریدور جنوب به شمال مسیر ترانزیتی چابهار به زاهدان-میلک-دوغارون و در ادامه تا مرز کشور ترکمنستان از طریق خراسان شمالی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گفته محمدعلی شجاعی مکاتبه با وزیر صمت برای کاهش عوارض صادرات مواد معدنی و صادرات کالاهای تولیدی استان های منطقه ۵ از طریق بندر چابهار از دیگر موضوعات مورد بررسی در این کارگروه بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول