اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی با اساتید زبان استادبانک

تا سال های پیش مسلط بودن به زبان انگلیسی یک امتیاز مثبت برای استخدام در شرکت های خصوصی یا حتی یک مهارت برای ارتباط با افراد انگلیسی زبان بود اما در حال حاضر یادگیری زبان انگلیسی تنها یک مهارت و مزیت رقابتی نیست بلکه به یک ضرورت مهم در محیطی که زندگی می کنیم، تبدیل شده است، یعنی فرقی نمی کند که شما در چه سن و شرایطی باشید، سبک زندگی در این دهه ایجاب می کند که یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی با اساتید زبان استادبانک

با وجود ضروری بودن یادگیری زبان انگلیسی، به دلیل محدودیت های زمانی و نداشتن یک زمانبندی مشخص برای انجام کارها، باز هم یادگیری و آموزش زبان را اولویت دوم وسوم برنامه خود قرار می دهیم که همین اولویت بندی اشتباه باعث می شود با اولین مانعی که بر سر یادگیری زبان برخورد می کنیم، کلاس را رها کرده و ادامه یادگیری را به زمان دیگری موکول کنیم.

خوشبختانه وجود سایت های تدریس خصوصی در کنار آموزشگاه های زبان کمک کرده است خیلی ازاین موانع که باعث شده شما آموزش زبان انگلیسی را به تعویق بیندازید یا کلاس ها را ترک کنید، رفع شود.

در ادامه می خواهیم با معرفی سایت تدریس خصوصی استادبانک و روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی با اساتید زبان استادبانک، شما را در انتخاب بهترین معلم های زبان و بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل راهنمایی کنیم.

سه اصل مهم در روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی اساتید استادبانک

در روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی استادبانک سه اصل خیلی مهم رعایت می شود که به ترتیب زیر است:

هدف یادگیری زبان انگلیسی

برای شروع یادگیری هدفمند و آموزش سریع زبان انگلیسی، باید هدف داشته باشید و براساس همین هدف هم یادگیری و آموزش را شروع کنید.

چه هدفی از شروع یادگیری زبان دارید؟ آیا هدف شما، برای بهبود کار یا درک اصطلاحات شغلی تان است؟ هدف تان این است که خوب صحبت کنید و مکالمه تان قوی شود؟ یا می خواهید برای شرکت در آزمون های آیلتس یا تافل آمادگی پیدا کنید؟ یا هدف تان این است که معلم زبان انگلیسی برای رفع اشکال در زمان امتحان بگیرید؟

پس برای یادگیری زبان انگلیسی قطعاً هدف مهمی دارید که معلم های زبان استادبانک براساس همین اهداف مهمی که دارید، برنامه ریزی می کنند، منابع و ابزارهای تدریس را متناسب با هدف شما مشخص می کنند تا بتوانند کمک کنند که در مسیر درست رسیدن به اهداف تان قرار گیرید.

زمان یادگیری زبان انگلیسی

خیلی از شما برای یادگیری زبان انگلیسی تایم محدودی دارید، مثلاً خیلی سریع می خواهید برای شرکت در آزمون ورودی شرکت مورد نظرتان به درک مناسبی از زبان برسید یا می خواهید در مدت زمان کوتاهی آمادگی مناسبی برای شرکت در آزمون آیلتس کسب کنید یا حتی برای مهاجرت که زمان زیادی ندارید می خواهید آموزش سریع زبان انگلیسی را شروع کنید و در مدت 6 ماه به تسلط خوبی در مکالمه زبان انگلیسی برسید.

این اهداف شما با زمانی که برای رسیدن به آن در نظر گرفته اید، بطور دقیق در تعیین زمانبندی جلسات تدریس خصوصی استادبانک مشخص می شود و معلم زبان با توانایی که در مدیریت زمان دارد برایتان برنامه ریزی می کند تا شما در زمان مشخص شده به هدف تان برسید.

سن یادگیری زبان انگلیسی

یکی از مهم ترین عامل ها در یادگیری زبان انگلیسی، سن یادگیرنده است. قطعاً دانش آموز دوره ابتدایی یا متوسطه هدفش علاوه بر رسیدن به تسلط در زبان انگلیسی در طول مثلاً 6 سال، رفع اشکال کتاب های زبان مدرسه اش هم است. اما یک دانشجو 22 ساله شاید می خواهد با رفتن به کلاس زبان، خود را برای آزمون ارشد یا آزمون های استخدامی آماده کند یا یک فرد 50 ساله در این سن شاید تنها هدفش این باشد که بتواند تا حد مناسبی انگلیسی صحبت کند.

پس سن یکی ازمهم ترین عامل ها در تعیین هدف و زمان رسیدن به آن است که در کلاس معلم خصوصی زبان استادبانک با توجه به سن یادگیرنده، یک برنامه و آموزش شخصی سازی شده طراحی می شود و تدریس معلم متناسب با سن شاگرد، سطح درک مطلب و توان یادگیری شاگرد و سرعت یادگیری او تعیین می شود.

بنابراین همانطور که گفتیم در بحث یادگیری زبان باید به این سه عامل توجه شود که اگر آموزش بدون نظر گرفتن این سه اصل انجام شود، باعث دلزدگی و ادامه ندادن کلاس توسط شاگرد می شود  که بارها در آموزشگاه ها و موسسات زیادی شاهد این اتفاق بوده ایم. 

در خیلی از این آموزشگاه ها حتی با وجود اسم کلاس بزرگسالان باز هم ترتیب سنی رعایت نمی شود و آن کلاس از یک دانشجو 20 ساله تا یک خانم خانه دار 30 ساله تا یک فرد 50 ساله را ممکن است شامل شود که قطعاً هر کدام از این یادگیرنده ها از یادگیری زبان انگلیسی هدف متفاوتی دارند، میزان درک و فهم مطلب در هر کدام متفاوت است، سرعت یادگیری، حوصله و میزان دقت شان هم کاملاً با یکدیگر فرق دارد و حتی زمانی هم که برای رسیدن به تسلط در زبان درنظر گرفته اند از هم متفاوت است.

توجه به تمام محدودیت های یادگیری زبان در کلاس های زبان استادبانک

علاوه بر سه اصل گفته شده (هدف، زمان و سن) که در کلاس های استادبانک رعایت می شود، باید تمام محدودیت های زمانی برای رفتن به سر کلاس را هم در نظر گرفت که در کلاس های تدریس خصوصی زبان استادبانک علاوه بر اینکه آموزش مختص خود یادگیرنده با همه ویژگی های او می باشد، زمان رفت و آمد از منزل تا کلاس هم حذف می شود و شاگرد بصورت آنلاین یا با حضور معلم درمنزلش یادگیری را شروع می کند.

نکته بعدی این است که خیلی از شاگردان فکر می کنند که هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان بیشتر از آموزشگاه ها است درصورتی که اینطور نیست و شهریه برخی از موسسات معتبر و معروف خیلی بیشتر از کلاس های خصوصی است که در خیلی از مواقع همین قیمت های زیاد باعث ادامه ندادن شاگرد و رها کردن کلاسش می شود.

در کلاس های تدریس خصوصی زبان استادبانک با حذف هزینه رفت و آمد شاگرد به کلاس و همچنین با در نظر گرفتن آموزش متناسب با سطح یادگیری شاگرد و نیازهای او، هزینه کلاس خیلی کمتر و بصرفه تر از سایر روش ها می باشد.

با توجه به توضیحات داده شده، اساتید تدریس خصوصی استادبانک به دلیل مشخص بودن رزومه تحصیلی و سوابق تدریس شان برروی سایت، مشخص بودن کیفیت تدریس اساتید براساس نظرات شاگردان شان و به دلیل آموزش های پیوسته و حرفه ای که معلم های استادبانک در بخش آکادمی اساتید این مجموعه می بینند تا به نحو احسنت بتوانند با اخلاق حرفه ای در تدریس و مهارت شان در کلاس ها بهترین عملکرد را از خود نشان دهند، می توانند انتخاب مناسبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی شما باشند.

شما می توانید با توجه به سن، هدف و زمان یادگیری تان و همینطور بودجه ای که می خواهید برای یادگیری زبان صرف کنید، با سرچ کلمه معلم خصوصی زبان استادبانک در گوگل و ورود به سایت استادبانک و ورود به صفحه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به این آدرس:

https://www.ostadbank.com/Teacher-List/Courses-102/%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C

انتخاب مناسبی داشته باشید و از تمام خدمات آموزشی این مجموعه که شامل بهترین اساتید زبان، اپلیکیشن آموزشی و مقالات مفید در بخش وبلاگ استادبانک است، استفاده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول