اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

برف و باران در غرب کشور و سواحل خزر/بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب و غرب سواحل خزر موجب بارش برف و باران خواهد شد، همچنین روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید از جنوب غرب به کشور وارد می‌شود.

برف و باران در غرب کشور و سواحل خزر/بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و در استان‌های واقع در غرب کشور، غرب سواحل خزر و شمال غرب موجب بارش برف و باران خواهد شد، این سامانه در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز سبب بارش پراکنده و وزش باد می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان، جنوب فارس و شرق بوشهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد داریم.

وی ادامه داد: روز یک شنبه سوم اسفند در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف و وزش باد و در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی، ارتفاعات شمالی هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

اصغری گفت: روز دوشنبه چهارم اسفند در سواحل خزر، خراسان‌ شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده خواهیم داشت و روز سه‌شنبه در سواحل خزر این شرایط حاکم است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه ششم اسفند با ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب به کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و به تدریج غرب و جنوب کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را داریم که در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود، همچنین در این روز با شمالی شدن جریانات روی خزر بارش برف و باران در سواحل خزر خواهیم داشت.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۲ و ۳ درجه خواهد بود.

اصغری اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و زنجان و همدان با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر همچنین اردبیل با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده در ۱۷ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول