اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکل برق روستاهای ملایر امروز برطرف می‌شود

مدیر شرکت توزیع برق ملایر از رفع مشکل روستاهای شهرستان ملایر تا پایان امروز خبر داد

مشکل برق روستاهای ملایر امروز برطرف می‌شود

رضا شیردره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه برق ۷۴ روستای شهرستان به علت بارش سنگین برف دو روز گذشته دچار قطعی و یا افت ولتاژ شد اظهار کرد: با تلاش جهادی ۴۰ اکیپ مدیریت برق و همکاری سپاه، فرمانداری و مدیریت برق استان مشکل برق روستاهای ملایر در حال اتمام است.

وی  با بیان اینکه از این تعداد ۱۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان ملایر دچار قطعی و افت ولتاژ برق شدند که در حال حاضر مشکل تمام روستاهای این بخش برطرف شده است گفت: مشکل برق 24  روستای بخش زند حل شده و مشکل دو روستا نیز تا ساعاتی پیش حل شد.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر ادامه داد: تنها روستای بیدکرپه دارای مشکل است که با توجه به قطع شبکه و ترانس، ایجاد شبکه جدید در حال انجام بوده و ترانس جدید نصب شده که تا پایان امروز مشکل این روستا نیز در بخش زند حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش جوکار نیز ۱۰ روستا بر اثر بارش برف باعث دچار اختلال و قطعی شد که مشکل را حل کردیم گفت: دو روستای شادکندی و کمری نیز به علت شکستگی پایه های شبکه متوسط درگیر هستند که سعی می‌شود تا پایان امروز  مشکل این روستاها نیز حل شود.

شیردره با اشاره به اینکه در حوزه مرکزی شهرستان نیز مشکلات حل شده و در حال حاضر قطعی وجود ندارد اظهار کرد: مردم می‌توانند بروز هر نوع قطعی و مشکل برق را با 121 در میان بگذارند تا نیروهای ما فورا نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای این اداره در صورت بروز هر نوع بحران و قطعی د در صورت مشکلات و بارش ها در روزهای آینده تصریح کرد: هدف ما خدمت‌رسانی به مردم است و انصافا نیروهای ما طی سه روز گذشته با وجود برف و سرما در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول