اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برنامه «مهر پدری» در تهران اجرا می شود

معاون شهردار منطقه 2 تهران از اجرای برنامه «مهر پدری» در پایتخت خبر داد.

برنامه «مهر پدری» در تهران اجرا می شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تهران درباره برنامه های فرهنگی «مهر پدری»گفت:  برنامه‌های مختلفی  در قالب شاداب سازی محیط شهری و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری باهمکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، نواحی و محلات پیش بینی و اجرا می شود.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی  حکمت علوی اشاره کرد و گفت:  این مسابقات با هدف آشنایی شهروندان با متون ارزشمند  نهج‌البلاغه طراحی شده است   و درچند بخش پادکست، شعر، داستان نویسی،خطاطی، نقاشی  و همچنین  کتابخوانی اجرا می شود.

وی افزود: فراخوان این مسابقات از طریق فضای مجازی و همچنین سرای محلات اعلام می شود و شهروندان می توانند در بستر فضای مجازی در این مسابقات فرهنگی مشارکت کنند.

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2 تهران در ادامه از اجرای برنامه ی اعتکاف و سلامت به منظور ترویج برگزاری مراسم اعتکاف در خانه ها باشعار خدا همیشه همه جا، فضای معنوی اعتکاف را به خانه ببریم خبرداد و گفت: به منظور تشویق شهروندان به رعایت اصول بهداشتی در اجرای برنامه های معنوی ،از شهروندان در خواست می شود شهروندان تصاویر قرائت زیارت امین الله در منازل از طریق فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

مزارعی حرکت کاروان خودرویی وهمچنین اجرای زیارت امین الله در معابر و گذرگاه های اصلی منطقه، را ازدیگر برنامه های این ایام برشمرد و گفت:  همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت علی (ع) و روز پدر،  تکریم پدران شهدا  و همچنین برنامه های فرهنگی با محوریت مهر پدری پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور شاداب سازی فضای شهری در ایام فرخنده ولادت حضرت علی (ع)  "کمپین نور،شهر،امید" با مشارکت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرا می شود که دراین کمپین ضمن آذین بندی و فضاسازی محیطی  معابر و بزرگراه ها ،از شهروندان دعوت می شود تا با چراغانی، آذین بندی و رنگ بندی بالکن ها و پنجره های مشرف به خیابان دراین کمپین مشارکت کنند.

معاون شهردار منطقه 2 تهران ارسال بسته های حمایتی و کمکهای مومنانه خیرین، گروه های جهادی و نهادهای مردمی به خانواده های بی سرپرست در روز ولادت حضرت امیر المومنین (ع)را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول