اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تذکر و پلمب پلیس اماکن برای۵۴ واحدصنفی متخلف

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان خبر داد.

تذکر و پلمب پلیس اماکن برای۵۴ واحدصنفی متخلف

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در سطح شهر تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت:ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در 48 ساعت گذشته به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران از 454 واحد صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی‌گفت: در نظارت های صورت گرفته به39نفر از متصدیان واحدهای صنفی مذکور تذکر داده شد؛ همچنین 15 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی و همچنین بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: با توجه به اینکه قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم معاونت نظارت بر اماکن عمومی است، پلیس تلاش می کند تا واحدهای صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسم های مختلف شهروندان مبدل کند.

سرهنگ مرادی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده تخلفات صنفی مرتبط با صنوف، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط پلیس اماکن صورت پذیرد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول