اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آزادی ۳۰۸ مددجو محکوم مالی جرائم غیرعمد یزدی از ابتدای امسال

مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰۸ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

آزادی ۳۰۸ مددجو محکوم مالی جرائم غیرعمد یزدی از ابتدای امسال

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین سبزواری با اعلام این خبر اظهر کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰۸ مددجو محکوم مالی از زنداهای استان آزاد گردیدند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر ۱۷۸۸ میلیارد ریال نیاز بود .

وی افزود: با تلاش و کوشش اعزای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۷۰۳ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۸۵ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۳۰۸ مددجو از زندانهای استان فراهم آمد .

مدیر کل زندانها ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۱۷۹ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و ۱۲۹مددجو  با پرداخت از منابع ، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند .

نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی ۱۹ مددجو محکوم مالی در بهمن ماه سال جاری تصریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۳۴۷ میلیارد ریال بود که مبلغ ۳۴۲ میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال زمینه آزادی این  19 محکوم از زندانهای استان فراهم شد .

وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی در عموم مردم جهت کاهش آمار ورود به زندان گفت : یکی از مهمترین برنامه های ستادفرهنگ سازی و جلوگیری از ورود به زندان است که در همین راستا طراحی بنرها و نصب آن در مکان های پر تردد شهر ، ساخت ویدیو کلیپ و ساخت برنامه های تلوزیونی در دست اقدام است که امیدواریم با انجام این برنامه ها کاهش بسزایی در ورود به زندانها را شاهد باشیم .

نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۱۷۲ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به  سر می برند که برای آزادی آنها مبلغی بیش از  ۱۷۸ میلیارد تومان نیاز است که چشم انتظار کمک مردم نوعدوست و نیکوکار استان یزد هستند.

انتهای پیام /ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول