اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

چالش بازی های دهه 60 با بازی های امروز در «هشتادیا»

برنامه «هشتادیا» تصمیم دارد بازی های محبوب دهه 60 را با حضور یک نوجوان امروزی با بازی های کامپیوتری امروزی مقایسه کند.

چالش بازی های دهه 60 با بازی های امروز در «هشتادیا»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «هشتادیا» امروز شنبه دوم اسفندماه میزبان یک نوجوان گیمر است و قرار است با این بازی کن حرفه ای بازی های رایانه ای درباره چالش ها و علایقش حرف بزند.

در این قسمت خانواده نوجوان نیز با او همراه شده است و از دغدغه های خود می گویند. اینکه به طور مثال وقتی فرزندشان در بازی غوطه ور می شود مدیریتی روی دیگر امور ندارد و حتی ممکن است تا ساعت ها غذا نخورد.

همچنین به تفاوت بازی های دهه های پیش مثل بازی های خیابانی و گل کوچیک و بازی های دهه 90 که بیشتر با تکنولوژی های هوشمند و موبایل و رایانه همراه شده اند پرداخته می شود. در ادامه نیز به تاثیر این بازی ها و شخصیتی که از کودک و نوجوان می سازد اشاره می شود.

در بخشی از برنامه هم با آیتم های پژوهشی به نقاط مثبت و منفی این بازی ها پرداخته می شود. اینکه این بازی ها در جهان امروز فروش بالایی دارند و گردش مالی و سودهای بسیاری را به بار آورده اند. از طرفی بسیاری از بازی های رایانه ای بدون هیچ محدودیت سنی در کشور در دسترس نوجوانان قرار می گیرد در حالیکه همین بازی ها در کشورهای امریکایی و اروپایی ممنوعیت برای رده سنی زیر 18 سال دارد.

«هشتادیا» با اجرا و طراحی صادق باطنی، تهیه کنندگی حسین شکیب راد و سردبیری میثم شوقی با محور نوجوانان، دغدغه ها و چالش های آنها تولید می شود و هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول