اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود

آغاز جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه»

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه خبر داد و گفت: در آستانه سال نو همچون سنوات گذشته جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه » برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: همه ساله و در آستانه سال نو رویداد ملی جشن نیکوکاری با هدف رسیدگی به خانواده‌های نیازمند به ویژه ایتام تحت حمایت برگزار می شود و امسال نیز این جشن در روزهای 14 ،13 و 15اسفند ماه سال جاری با شعار «عیدی برای همه» در استان زنجان برگزار می‌شود.  

صفری با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، ادامه داد: این جشن در  روز چهارشنبه 13 اسفند در مدارس، پنج شنبه 14 اسفند میادین اصلی شهر و جمعه 15 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه که مجوز برگزاری نماز وجود دارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری به شرایط مربوط به محدودیت‌های کرونایی و نظر ستاد پیشگیری از کرونا  وابسته است و در صورت غیرحضوری بودن مدارس از بستر نرم‌افزار آموزشی شاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های اولیاء و دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما و بسیج و مراکز نیکوکاری فعال در استان که 131 مرکز هستند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که همه ادارات کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های اصلی در سطح شهرها تا پایان سال‌جاری آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست استان هستند، افزود: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های مذکور می توانند از  درگاه‌های الکترونیکی نسبت به کمک رسانی اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه نیکوکاری 33116کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر امسال گفت: خیران، نیکوکاران و هم‌استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره تلفن نیکوکاری 33116 و انتخاب گزینه 3 در جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری  مشارکت کنند.

 صفری با تأکید بر سرعت بخشی به ارائه خدمات الکترونیکی و ترغیب و تشویق مددجویان تحت حمایت به خدمات غیر حضوری،گفت: با بسترسازی انجام‌ شده 36 خدمت مورد نیاز مددجویان تحت حمایت با هدف کاهش بار مراجعات به دفاتر کمیته امداد و تسریع در روند خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان این نهاد به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول