اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

80هزار نفر انتخابات 1400 را در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌کنند/ 28 خرداد برگزاری 3 انتخابات در استان

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 80 هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت، انتخابات 1400 را در استان برگزار می‌کنند، گفت: در 28 خرداد، سه انتخابات را به‌طور همزمان برگزار می‌کنیم.

80هزار نفر انتخابات 1400 را در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌کنند/ 28 خرداد برگزاری 3 انتخابات در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیأت نظارت بر انتخابات مجلس و هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات را تجلی اراده عالمانه و آگاهانه مردم دانست و  اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، ضامن سرنوشت چهار سال آینده کشور است.
 
وی با بیان اینکه مسوولیت برگزاری انتخابات، برعهده فرمانداران و بخشداران است، افزود: ستاد انتخابات، نقش پشتیبان و هماهنگ‌کننده را دارد.

راستگو با بیان اینکه 80 هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت، انتخابات 1400 را در استان برگزار می‌کنند، متذکر شد: در 28 خرداد، سه انتخابات را به طور همزمان برگزار می‌کنیم و با توجه به اینکه هرکدام از این انتخابات قوانین مخصوص به خود را دارند، تسلط مجریان و ناظران انتخابات بر قوانین و مقررات ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تمهیدات صورت‌گرفته برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی از جمله تسریع در فرآیند رأی‌گیری و استقرار صندوق‌ها در محل‌های مناسب، گفت: وزارت کشور برای استفاده از تجربیات کشورهایی که در دوران کرونا انتخابات برگزار کرده‌اند، برنامه‌ریزی کرده است تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
راستگو با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات 1400 به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: طبق آخرین اطلاعات، انتخابات شوراها نیز در کلان‌شهرها به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
وی با تأکید بر بی‌طرفی مجریان و ناظران انتخابات، خاطرنشان کرد: در این برهه از تاریخ کشور، سلامت و امنیت انتخابات بیش از هر زمانی برای ما مهم است و وظیفه‌ای جز فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم نداریم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول