اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محدودیت‌های نوروزی پیش‌رو در زنجان بیشتر از سال قبل خواهد بود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا محدودیت‌ها بیشتر خواهد شد، گفت: فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با سفر و گردشگری در تعطیلات نوروز به صورت محدود و کنترل‌شده خواهد بود.

محدودیت‌های نوروزی پیش‌رو در زنجان بیشتر از سال قبل خواهد بود

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفیت سلامت و بهداشت در تأسیسات گردشگری و فراهم کردن شرایط مناسب برای سفر گردشگران، نظارت و بازرسی تا پایان شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرایی کردن سفرهای هوشمند همه تأسیسات گردشگری استان و تمامی واحدهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی منفرد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد بازدید، نظارت و بازرسی مستمر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدیدها به همه واحدهای تحت حمایت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آموزش، اطلاع‌رسانی کامل و الزامات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد.

ارجمند افزود: در این بازدیدها ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم توسط بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود که عدم رفع نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین ‌شده به تعطیلی یا پلمب واحد منجر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ضمن اشاره به نقش گردشگری در توسعه استان بیان کرد: باید بسترسازی مناسب در راستای ماندگاری مسافرین و گردشگران در استان صورت گیرد.

وی همچنین به بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در معرفی جاذبه‌های استان اشاره کرد و گفت: تهیه طرح‌های مدون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی، تلاش برای تجمیع، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ظرفیت و توانمندی‌های احصاء شده در حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی مناسب برای به فعلیت درآوردن ظرفیت‌های مغفول مانده استان از جمله اقداماتی است که برنامه‌ریزی لازم برای انجام آن صورت گرفته است.

ارجمند با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا محدودیت‌ها بیشتر خواهد شد، گفت: فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با سفر و گردشگری در تعطیلات نوروز به صورت محدود و کنترل‌شده خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول