اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برتری دو گله شاهین با دبل ابراهیمی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور در دیداری خانگی به برتری دو بر یک دست یافت تا دومین برد پیاپی خود را کسب کند.

برتری دو گله شاهین با دبل ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور امروز نیز با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته و از ساعت ۱۵ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان گل ریحان البرز بود و به برتری دو بر یک دست یافت.

شاگردان فراز کمالوند در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را نسبت به مهمان خود ارائه دادند و موفق شدند ابتدا در دقیقه ۲۰ توسط محمد ابراهیمی کاپیتان خود از روی نقطه پنالتی به گل اول بازی دست پیدا کنند و سپس در دقیقه ۳۶ همین بازیکن به زیبایی موفق شد دومین گل خود و شاهین را به ثمر برساند.

پس از این گل تیم مهمان برای جبران گل خورده از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه ۴۱ با خطای مدافع شاهین روی مهاجم گل ریحان داور نقطه پنالتی را نشان داد که بابک لطیفی موفق شد نخستین گل تیم البرزی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم گل ریحان برای جبران گل خورده نبض بازی را در دست گرفت و چندین بار روی دروازه شاهین خطرناک ظاهر شد ولی نتوانست به گل برسد تا این دیدار در نهایت با همان نتیجه نیمه اول به سود شاهین بوشهر به پایان برسد.

در جدول رده بندی شاهین شهرداری بوشهر با این برد ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول