اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حمایت از سرمایه گذار و کارآفرینان اولویت اجرایی وزارت صمت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت وحت رویه و همدلی را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: حمایت از سرمایه گذار و کارآفرینان حمایت از جهادگران اقتصادی است و این مهم در اولویت اجرایی وزارت صمت قرار دارد.

حمایت از سرمایه گذار و کارآفرینان اولویت اجرایی وزارت صمت است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علیرضا رزم‌حسینی در ادامه سفر خود به دارالعباده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، با بیان این‌که قوی شدن اقتصاد به ادبیاتی واحد و همه گیر نیاز دارد، اظهار کرد: توسعه اقتصادی کشور از جمله الزاماتی است که به مشارکت تمام عناصر مدیریتی، نظارتی و آموزشی نیاز دارد.

وی با بیان این‌که توسعه اقتصادی کشور موانع داخلی و خارجی متعددی دارد، افزود: اگر میخواهید در استان یزد که ظرفیت‌های معدنی منحصربفردی هم دارد، به نتیج بزرگی برسید، شرط آن هم زبانی و وحدت رویه بین بخش خصوصی و دولتی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را از جمله اقدامات حائز اهمیت انجام شده برای توسعه بیش از پیش اقتصادی دانست و بیان کرد: آبادانی امروز استان یزد نتیجه سخت‌کوشی گذشتگان است و همت دست‌اندرکاران عصر حاضر زمینه فعالیت های بزرگ در آینده خواهد بود.

رزم حسینی با بیان این‌که یزد از جمله استان‌های شاخص کشور در حوزه سرمایه انسانی است، گفت: با توجه به سابقه درخشان صنعتگران و فعالین اقتصادی کشور و استان یزد می‌توانند حتی در بی‌آبی هم صنعت و تجارت خود را مدیریت و توسعه دهند.

وی وحدت رویه و روحیه جهادی را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه گذار و کارآفرینان حمایت از جهادگران اقتصادی است و این مهم در اولویت اجرایی وزارت صمت قرار دارد.

وزیر صنعت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دولت در مصوبه ۱۷۷ خود تصویب کرده هر صادر کننده‌ای مجاز و مختار است ارز خود را در سامانه نیمایی بانک مرکزی بفروشد و یا از آن برای واردات کالا مصرف کند، تصریح کرد: با این مصوبه فرآیند ترخیص کالاهای مورد نیاز صنایع از گمرک تسهیل شده است.

انتهای پیام/الف

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول