اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مهار آتش‌سوزی در آپارتمان چهار طبقه مسکونی

آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در بلوار فضیلت شیراز مهار شد.

مهار آتش‌سوزی در آپارتمان چهار طبقه مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ساعت ۱۱:۳۳ دقیقه امروز چهارم اسفندماه در پی تماس اهالی محله فضیلت با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه های ۱۹،۲۲،۷ و ۹ به همراه خودروهای حامل دستگاه  تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار فضیلت، رهسپار شدند.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، آتش سوزی از قسمت اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه سوم ساختمان چهار طبقه مسکونی در نبود ساکنین اتفاق افتاد.

آتش نشانان همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه سوم ساختمان رسانده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش درداخل منزل مسکونی مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن به اطراف ممانعت به عمل آورند.

همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانی با ایمنی کامل و بستن دستگاه تنفسی در داخل ساختمان مسکونی به جست و جوی گرفتار شدگان احتمالی پرداختند و موفق شدند ساکنان ساختمان را که در میان دود و آتش بدام افتاده بودند، به سلامت از داخل ساختمان به بیرون و محل امن انتقال دهند.

 خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم نداشت و علت بروز این حادثه نیز درحال حاضر از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول