اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان خبر داد.

کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مقابله و مبارزه با تهیه، تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و هرگونه فعالیت در این راستا از جمله اولویت‌های ناجا در اجتماع است که در این موضوع در استان سمنان به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در همین راستا در ۱۱ ماه سال جاری با تلاش و اقدامات مؤثر خود موفق به کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه بودیم، گفت: تعداد سه هزار و ۴۶۹ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این مدت توسط پلیس دستگیر شدند.

میراحمدی با اشاره به عزم جدی مأموران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر اضافه کرد: برنامه و طرح‌های متعددی برای کنترل و نابودی این ماده خانمان‌سوز در استان داریم.

وی توجه ویژه مأموران انتظامی به مناطق کویری، جاده ترانزیتی و پاتوق‌های تشکیل‌شده در شهرها را از برنامه‌های کنترلی پلیس دانست و گفت: با همراهی، مشارکت و همکاری مردم، امنیتی پایدار و مطلوب در این استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول