اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

باید در گام دوم به‌دنبال پیرایه‌زدایی از انقلاب اسلامی باشیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید در گام دوم انقلاب به دنبال پیرایه زدایی از انقلاب اسلامی باشیم و تشریفات را کنار بگذاریم.

باید در گام دوم به‌دنبال پیرایه‌زدایی از انقلاب اسلامی باشیم

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام سعیدرضا عاملی در آیین رونمایی از ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار سلیمانی به دخترش افزود: شهید سلیمانی در نامه خود به دخترش فقط دختر خود را خطاب قرار نداد و در آن آورده است که مهمتر از فرزندانم، فرزندان جامعه انسانی است پس مخاطب این نامه همه فرزندان جهان و جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه توجه به خدا یکی دیگر از نکته‌هایی است که در این نامه به آن توجه شده است، اضافه کرد: سردار سلیمانی در نامه می‌گوید که او می‌خواهد در مسیری حرکت کند که خدا دوست دارد و این نگاه، باعث زیبا شدن انسان‌ها می‌شود.

عاملی اضافه کرد: عقل ورزی بالا در شهید سلیمانی، به دلیل پیوند او با خدا بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رهایی از وابستگی‌ها و پیرایه‌ها موضوع دیگری بود که در نامه شهید سلیمانی به دخترش به وضوح دیده می‌شود.

حجت الاسلام عاملی افزود: ما هم باید در گام دوم انقلاب به دنبال پیرایه زدایی از انقلاب اسلامی باشیم و تشریفات را کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: ما بیشتر درخصوص ویژگی‌های شخصیتی این انسان بزرگ صحبت کرده ایم، ولی ایشان در کار نظامی خود ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که لازم است دوستان و نزدیکان این شخصت بزرگ به آن بپردازند.

وی افزود: کار بزرگی همچون از بین بردن داعش و خارج کردن آن‌ها از منطقه که تمام سرویس‌های جاسوسی و امنتی دنیا آن‌ها را حمایت می‌کردند کار آسانی نبود و انجام دادن این کار برخاسته از نگاه یک انسان فرهیخته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول