اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جدایی خطیبی از آلومینیوم اراک/ آقای استاندار دلیل حُسن همکاری‌تان برای این جدایی را توضیح دهید

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با جدایی از این تیم به تراکتور تبریز پیوست.

جدایی خطیبی از آلومینیوم اراک/ آقای استاندار دلیل حُسن همکاری‌تان برای این جدایی را توضیح دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نیم فصل لیگ برتر فوتبال، با جدایی از این تیم به تراکتور سازی تبریز پیوست.

توافق نهایی رسول خطیبی با مسوولان باشگاه تراکتور سازی صورت گرفته و از این پس مسوولان باشگاه آلومینیوم اراک باید به دنبال گزینه‌های جدید مربیگری باشند.

گفته می‌شود باشگاه تراکتور از حُسن همکاری استاندار استان مرکزی و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک قدردانی کرده است، لازم است سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک به افکار عمومی پاسخ دهند که دلایل موافقتشان با این جدایی و حسن همکاری‌شان چه بوده و بر چه اساسی با این جدایی موافقت کرده‌اند و آیا گزینه بهتری که بتواند هدایت نماینده استان در لیگ برتر که بعد از 40 سال محقق شده است، را بر عهده بگیرد؛ در نظر دارند؟ 

امید است استاندار مرکزی و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک فراموش نکرده باشند که حضور این تیم در لیگ برتر تنها دلخوشی جوانان این استان است و اگر نتوان سرمربی در شان تیم آلومینیوم  اراک که تاکنون پدیده لیگ برتر بوده، برای تیم جذب کرد باید به جوانان این شهر و آیندگان پاسخ دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول