اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کسب دو سهمیه دیگر پارالمپیک 2021 توکیو توسط ورزشکاران لرستان

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان لرستان گفت: در مسابقات دومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات در بخش پرتاب نیزه «بهزاد عزیزی» پرتابگر به مدال طلا و مسعود حیدری دیگر نماینده کشورمان در همین ماده به مدال برنز دست یافتند و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2021 توکیو شدند.

کسب دو سهمیه دیگر پارالمپیک 2021 توکیو توسط ورزشکاران لرستان

رضا بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: امسال در مسابقات دومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات ورزشکاران لرستانی موفق شدند که یک مدال طلا و یک مدال برنز به دست بیاورند..

 وی با بیان اینکه این مدال‌ها توسط بهزاد عزیزی و مسعود حیدری کسب شده است، افزود: در این دوره از مسابقات  در بخش پرتاب نیزه «بهزاد عزیزی» پرتابگر کم بینا کشورمان با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۷ سانتی متر به مدال طلا دست یافت، ورزشکاری از کشور لیتوانی با ۴۸ متر و ۴۵ سانتی متر دوم شد و «مسعود حیدری» دیگر نماینده کشورمان در همین ماده با کسب رکورد ۴۴ متر و ۳۰ سانتی متر به مدال برنز دست یافت.

 رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان لرستان بیان کرد: استان لرستان امسال تنها هیئتی بود که توانست با اعزام دو ورزشکار به مسابقات جایزه بزرگ امارات موفق به کسب دو مدال شود.

بهرامی با اشاره به اینکه این دو نفر علاوه بر کسب مدال موفق به کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ نیز شدند، تصریح کرد: بهزاد عزیزی با رکوردی که در مسابقات جایزه بزرگ  امارات زد به احتمال زیاد در پارالمپیک ۲۰۲۱ به مدال طلا برسد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول