اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تیم آلومینیوم: هیات مدیره مخالف جدایی خطیبی بود/از رفتار غیرحرفه‌ای تراکتور شکایت می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: رفتار غیرفه‌ای باشگاه تراکتور را از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع حقوقی جدا پیگیری می‌کنیم.

مدیر تیم آلومینیوم: هیات مدیره مخالف جدایی خطیبی بود/از رفتار غیرحرفه‌ای تراکتور شکایت می‌کنیم

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار داشت: درحالی که مقرر بود امروز تیم آلومینیوم برای بازی تدارکاتی با تیم ذوب آهن در روز دوشنبه، عازم اصفهان شود به یکباره دیشب رسول خطیبی بازیکنان راجمع و به طور کاملا غیر منتظره با اعضای تیم خداحافظی کرد. بعد از این اتفاق با رئیس هیات مدیره جناب اکرمی تماس گرفتم و او را درجریان اتفاقات گذاشتم که او اعلام کرد اعضای هیات مدیره به هیچ وجه موافق جدایی رسول خطیبی نیستند.

وی افزود: خطیبی اعلام کرد به دلیل تعصب و دینی که به تیم تراکتور دارم نمی‌توانم به درخواست آن‌ها پاسخ منفی بدهم و تحت هر شرایطی باید به تبریز برگردم در صورتیکه هیات مدیره مخالفت خودش را با جدایی اعلام کرد. بابت رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه تراکتور و مذاکره با سرمربی تحت قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال شکایت و از طریق مراجع حقوقی پیگیری جدی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: محقق شدن آرزوی دیرینه که همان صعود به لیگ برتر بود و کسب نتایج درخشان در نیم‌فصل اول باعث علاقه‌مندی شدید مردم خوب استان مرکزی و شهر اراک به رسول خطیبی شد و او باید به احساسات پاک این مردم احترام بگذارد. خطیبی باتیم آلومینیوم قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول