اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر زلزله‌زدگان سی سختی از حمایت وزیر کار و همراهی «شستا»+اقدامات انجام شده

مردم شهر سی سخت از وزیر کار و رفاه اجتماعی به خاطر کمک‌ها و حمایت‌هایی که به مردم زلزله زده سی سخت داشتند تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر زلزله‌زدگان سی سختی از حمایت وزیر کار و همراهی «شستا»+اقدامات انجام شده

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جمعی از اهالی زلزله زده شهر سی‌سخت از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به خاطر حمایت و کمک به مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت تقدیر و تشکر کردند.

آن‌ها از حمایت‌ها و ارسال کمک به مردم زلزله زده این شهر توسط شرکت‌های مجموعه شستا با محوریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین حضور نماینده ویژه وزیر در بازدید از شهر سی سخت تقدیر و تشکر کردند. 

لازم به ذکر است که بعد از زلزله شهر سی سخت شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی علاوه بر فرستادن معاون توسعه مدیریت و منابع خود به این شهر جهت بازدید و اخد تصمیمات لازم از طریق شرکت های زیرمجموعه شستا و بانک‌های رفاه و توسعه تعاون کمک‌هایی برای مردم سی سخت ارسال کردند. 

در این برنامه حمایتی، بانک رفاه مبلغ 1 میلیارد ریال، بانک توسعه تعاون مبلغ 600 میلیون ریال و تعداد 12 کامیون شامل پتو، چادر، دارو ، مواد غذایی و بهداشتی به شهر سی سخت اعزام کردند. 

همچنین مقرر گردید جهت بازسازی منازل حادثه دیدگان زلزله شهر سی سخت شرکت های سیمان زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تامین سیمان مورد نیاز بازسازی ها مشارکت لازم را داشته باشند.

 مردم شهر سی سخت نیز با ارسال پیام هایی در فضای مجازی از مقام عالی آن وزارت خانه، شرکت سرمایه گذاری شستا و مدیران عامل بانک های رفاه و توسعه تعاون تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول