اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«جباراف» 24 فوریه به مسکو سفر می‌کند

اولین سفر خارجی «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان 24 تا 25 فوریه به روسیه صورت خواهد گرفت.

«جباراف» 24 فوریه به مسکو سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، اولین سفر خارجی «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان در 24 تا 25 فوریه به روسیه صورت خواهد گرفت.

«دستان دیوشکیف» رئیس بخش سیاست خارجی دولت قرقیزستان ضمن اعلام این خبر اشاره کرد: سیاست خارجی این کشور در جهت تقویت بیشتر و گسترش و توسعه همه جانبه همکاری‌های استراتژیک با روسیه است.

طی این سفر، مذاکرات دوجانبه با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه انجام خواهد داد که در این ملاقات سران کشورها در مورد موضوعات مهم همکاری دوجانبه و همچنین چشم انداز توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های گفت و گو خواهند کرد.

پیش بینی شده است که  در جریان این سفر وی دیدارهای دوجانبه‌ای با «میخائیل میشوستین»  نخست وزیر روسیه، «والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون و «ویچسلاو ولودین» رئیس دومای دولتی نیز داشته باشد.

علاوه بر این، در حاشیه این دیدار رئیس جمهور جلساتی با جامعه تجار و بازرگانان روسیه وهمچنین با هموطنان و دانشجویان قرقیزستانی که در دانشگاه‌های روسیه تحصیل می‌کنند ، برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول