اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

403 زنجانی «هنر کارت» گرفتند

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از کل ثبت‌نام کنندگان 403 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه «هنر کارت» خود را دریافت کرده‌اند.

403 زنجانی «هنر کارت» گرفتند

ایرج داودبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هنر کارت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم صندوق اعتباری هنر از سال 1398 آغاز به کار کرده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنر کارت یک پروژه ارائه خدمات بانکی به اعضای صندوق اعتباری هنر است که با همکاری بانک آینده در کشور انجام می‌شود.

وی افزود: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از ثبت‌نام برای دریافت هنر کارت، شماره ١٦ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت‌نام کرده‌اند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک «هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد» ارسال می‌شود.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: پس از ثبت‌نام برای هنر کارت، ٢٤ یا ٤٨ ساعت آینده رمز کارت پیامک خواهد شد و قابل استفاده در کارت خوان فروشگاه‌ها، عابر بانک ها و  ... است.

داودبیگی گفت: در استان زنجان از کل افرادی که برای هنر کارت ثبت‌نام کرده‌اند 403 نفر کارت خود را تحویل گرفته‌اند و کارت آنها به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان شارژ شده است.

وی همچنین از تمدید مهلت دریافت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد اجرا خواهد شد.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا با نرخ ۱۲ درصد بوده و متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات ابتدا باید از طریق ثبت‌نام در سامانه کارای وزارت کار مراحل ثبت نام خود را دنبال و پس از تایید سامانه و معرفی به بانک، تسهیلات درخواستی را از طریق شعب بانک دریافت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول