اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

مدیرکل آژانس با صالحی دیدار کرد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از ظهر امروز با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.

مدیرکل آژانس با صالحی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته به منظور گفت‌وگو با مقامات ایرانی و بنا به درخواست خودش وارد تهران شد، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.

 

 

 

صالحی دیروز به خبرنگار فارس گفت: در جلسه فردا با رافائل گروسی ملاحظات آژانس در چارچوب موافقت‌نامه پادمان و همکاری‌های دو طرف مورد بررسی و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت. (اینجا بخوانید)

 

 

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه نیز شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد: گروسی خودش اظهار علاقه کرد که به ایران بیاید که در این وضعیت جدید نوع جدیدی از همکاری بین ایران و آژانس برقرار شود که همکاری‌های ایران و آژانس کمترین آسیب را ببیند. هم در نامه‌ای که نوشت و هم در توئیتش گفته است که در چارچوب قانون مجلس این کار را صورت دهد و قبول کرده که قانون مجلس اجرا خواهد شد.

عراقچی خاطرنشان کرد: سفر گروسی هیچ ارتباطی به تصمیم ایران ندارد و تصمیم ایران اجرا خواهد شد. او آمده که نظم جدیدی در روابط ایران و آژانس ایجاد شود. (جزییات بیشتر)

این دومین سفر گروسی به تهران بعد از تصدی به این سمت است.

وی قرار است بعدازظهر امروز نیز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول