اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اوج هیجان در لالیگا و فرصت آخر بارسلونا و مسی برای نزدیکی به صدر

بارسلونا در حالی امروز ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف کادیز می‌رود که صدرنشین لیگ دوباره امتیاز از دست داده و برای استفاده از این فرصت باید برنده از نیوکمپ خارج شود.

اوج هیجان در لالیگا و فرصت آخر بارسلونا و مسی برای نزدیکی به صدر

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و چهارم، امروز بارسلونا از ساعت 16 و 30 دقیقه میزبان کادیز است. تیمی که در دیدار رفت مقابل آبی‌اناری‌ها به برتری 2 بر یک رسید و امید بسیاری زیادی دارد که در دیدار امروز نیز امتیاز گیرد. (پست جالب آنها برای رویارویی با بارسلونا را در اینجا بخوانید)

تیم کومان امروز محکوم به پیروزی است و این مربی برای سر و سامان دادن به مشکلات کنونی و حتی بقای خود باید بتواند از افت اتلتیکومادرید نهایت استفاده را ببرد.

شب گذشته اتلتیکومادرید مقابل گرانادا شکست خورد تا هیجان به رقابت لالیگا بازگردد. (واکنش مطبوعات اسپانیا به باخت اتلتیکو را در اینجا بخوانید) شاگردان سیمئونه در 4 هفته اخیر به 2 تساوی و یک شکست رسیدند و فرصتی عالی را به رئال و بارسا هدیه دادند. رئال شب گذشته قدر آن را دانست و با خیل عظیمی از مصدومان توانست مقابل وایادولید به سختی به پیروزی دست یابد اما اکنون فرصت به بارسلونا رسیده و این تیم اگر بخواهد برای قهرمانی شانسی داشته باشد، باید در مسابقه امروز به برتری دست یابد. در جدول لالیگا اتلتیکو با 23 بازی و 55 امتیاز صدرنشین، رئال با 24 بازی و 52 امتیاز دوم، بارسلونا با 22 بازی و 46 امتیاز سوم و سویا با 22 بازی و 45 امتیاز چهارم است.

آبی‌اناری‌ها در لالیگا آمار خوبی دارند و با درخشش مسی و گریژمان در سال 2021 توانستند 21 امتیاز ممکن را بدست آورند. آنها هفته گذشته نمایشی دیدنی مقابل آلاوس به ثبت رساندند و هواداران را به آینده خوش بین کردند. اما مشکل اینجاست تمام این انرژی در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش امباپه و شکست 4 بر یک مقابل پاریس از دست رفت و باید گفت حال و روز بارسلونا آن چنان هم مناسب نیست.

کومان می‌داند که با این برد مقابل کادیز می‌تواند روحیه تیم خود را تغییر دهد و برای قهرمانی در لالیگا تلاش کند. از طرف دیگر بارسلونا یک بازی برگشت مقابل سویا در نیمه نهایی کوپادل‌ری دارد که باید بتواند شکست 2 بر صفر دیدار رفت را جبران کند و به فینال این رقابت راه یابد. از طرف دیگر با اینکه کمتر کسی مقابل پاریس شانسی برای بارسلونا نمی‌بیند ولی این تیم باید 3 هفته آینده در سن ژرمن دیدار برگشت را برگزار کند و باید دید چه اتفاقی در آن دیدار رخ خواهد داد. تمام این مسائل نشان می‌دهد که چه اندازه بازی امروز بارسلونا مهم است و می‌تواند آینده تیم را تغییر دهد.

اسپورت در گزارش خود مدعی شد که سرخیو بوسکتس در این مسابقه نیمکت نشین خواهد بود و میرالم پیانیچ از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت. از طرفی دوباره پیکه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و اسکار مینگوئزا جای دست را خواهد گرفت.

موندو نیز در گزارش خود نوشت که بارسلونا باید با شکست کادیز فشار زیادی به اتلتیکومادرید وارد کند. این رسانه مدعی شد که کومان ترکیب بازی با پاریس را در این دیدار به زمین خواهد فرستاد و هیچ تغییری در آن به وجود نخواهد آورد. اما اسپورت نظری دیگر دارد و از نیمکت نشینی بوسکتس و دست صحبت کرد. اسپورت نوشت که پیانیچ و مینگوئزا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و کومان به آنها فرصتی جدید خواهد بخشید.

بارسلونا در روز چهارشنبه نیز بازی معوقه هفته اول خود مقابل الچه را برگزار خواهد کرد و پس از آن در هفته آینده مقابل سویا دیداری حساس و سرنوشت ساز را برگزار خواهد کرد. آنها چهارشنبه بعد نیز دیدار برگشت کوپا مقابل سویا را انجام خواهند داد.

ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه اسپورت و موندو (در پرانتز نوشته شده) به شرح زیر است:

دروازه‌بان: تراشتگن

مدافعان وسط: جرارد پیکه – کلمن لنگله

مدافعان کناری: جوردی آلبا – اسکار مینگوئزا (سرجینیو دست)

هافبک‌ها: میرالم پیانیچ (سرخیو بوسکتس) – فرنکی دی‌یونگ و پدری

مهاجمان: عثمان دمبله – آنتوان گریژمان – لئو مسی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول