اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دعوای «پُست‌گرفته‌ها» و «سیلی‌خورده‌ها» بر سر ناسا!

عضو شورای سیاست‌گذاری (منحل‌شده) اصلاح‌طلبان می‌گوید: دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) نباید انتقاداتش را رسانه‌ای می‌کرد.

دعوای «پُست‌گرفته‌ها» و «سیلی‌خورده‌ها» بر سر ناسا!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، درباره انتقادها برخی اصلاح‌طلبان مانند هادی خامنه‌ای از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: «حتما اختلاف‌نظر میان احزاب و شخصیت‌ها وجود دارد و باب انتقاد نیز باز است اما عضو یک تشکیلات نباید اختلافات درونی را در رسانه‌ها مطرح کند و بهتر بود آقای هادی خامنه‌ای در نهاد اجماع‌ساز انتقادات خود را مطرح می‌کرد. به نظر من این روحیه از آقای خامنه‌ای بعید بود و او کار صحیحی انجام نداد».

صوفی درباره علت حضور نداشتن محمدرضا عارف در نهاد اجماع‌ساز خاطرنشان کرد: «هیچ اختلافی در کار نبود و نیست و آقای عارف با استعفایش از شورای عالی سیاست‌گذاری نشان داد که تمایلی به حضور در این تشکیلات را ندارد زیرا نهاد اجماع‌ساز هم ادامه همه شورای عالی سیاست‌گذاری است. در واقع خود آقای عارف نخواست که در این تشکیلات انتخاباتی حضور داشته باشد.»

یادآور می‌شود عارف در اعتراض به برخی توهین‌ها و اتهام‌ها و کارشکنی‌ها بر سر راه حضور در انتخابات مجلس، از ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استعفا داد. او متهم بود که اصلاح‌طلب «بدلی و قلّابی» است(!)

همچنین اخیرا صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان نیز انتقادهای تندی را نسبت به «ناسا» مطرح کرده بود. اسماعیل گرامی‌مقدم عضو ائتلاف جدید اصلاح‌طلبان هم در پاسخ خرازی گفت: «اگر منظور منتقدان این ۱۵ عضو حقیقی هستند باید به آنان گفت که این افراد غیر از بنده حقیر که سرباز کوچک اصلاحات هستم، همه افراد باسابقه، زندان‌دیده و هزینه‌کرده هستند. جمعی از اصلاح‌طلبان عافیت‌طلب که این جمع از رنج‌دیدگان اصلاح‌طلب را زیر سوال می‌برند، بگویند که باید چه کسانی در این نهاد قرار می‌گرفتند. اگر افرادی که فقط سفیر بوده، پست و مقام داشته و یک سیلی هم برای اصلاحات نخورده‌اند که به مردم اعتماد نمی‌کردند.»

وی در پاسخ به انتقاداتی که به ایفای نقش خاتمی و به قول خرازی ریش‌سفیدی در نهاد جدید مطرح است، نیز گفت: «به نظر من حرف‌هایی کیلویی و بی‌پایه و اساس زدن نشان می‌دهد که برخی اساسا دنبال این هستند که وحدت و انسجام بین اصلاح‌طلبان شکل نگیرد. یادآور می‌شود گرامی‌مقدم پس از فتنه ۸۸ مدتی از کشور متواری شد اما با اغماض دستگاه‌های ذی‌ربط به کشور بازگشت.

خرازی اخیرا گفته بود ترکیب ائتلاف جدید، حاکی از غیردموکراتیک بودن است و این پیغام را به مردم می‌دهد که هیچ‌چیز در میان اصلاح‌طلبان تغییر نکرده است. این دهن‌کجی به مردم و جوانان است.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول