اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختلاف شورای شهری‌ها بر سر درآمد شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درآمد و هزینه‌های شهرداری در بودجه 1400 باید واقعی‌تر در نظر گرفته شود، گفت:‌درآمدهای شهرداری در سال جاری تا حدود 65 درصد محقق شده است.

اختلاف شورای شهری‌ها بر سر درآمد شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری در صحن امروز شورای شهر در مورد بررسی کلیات درآمد بودجه 1400 شهرداری گفت: وقتی درآمدها از سال گذشته محقق نشده چگونه پیش‌بینی کنیم که درآمدمان در سال 1400 محقق می‌شود. امسال لایحه‌ای از شهرداری دریافت کرده‌ایم که پیش‌بینی بودجه‌ای حدود 49 هزار میلیارد دارد و حتی اگر این میزان 37 هزار میلیارد هم باشد نسبت به سال گذشته 7 هزار میلیارد بیشتر است.

وی گفت: حدود 65 درصد درآمد در سال جاری تا پایان دی محقق شده و باید هر چه سریع‌تر برنامه‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نوسانات قیمت احتمال دارد که سال آینده هم باشد و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود عملا کار خاصی نمی‌توانیم برای پایتخت انجام دهیم بنابر این درآمد را باید واقعی‌تر پیش‌بینی کنیم.

نظری با اشاره به اینکه اگر درآمد را واقعی پیش‌بینی کنیم هزینه‌ها هم واقعی‌‌تر می‌شود گفت:‌وقتی تحقق درآمد منطقی نباشد قطعا شهرداری بدهکار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم سال آینده حتی اگر کرونا و نوسان قیمت نباشد بازهم شهرداری نمی‌تواند به دلیل مشکلات درآمد خود را محقق کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول