اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یزدی: هدفمان حفظ سهمیه مسجدسلیمان است/ مدیران قول دادند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هدفگذاری ما این است که یک تیم با کیفیت در نیم فصل دوم داشته باشیم و سهمیه لیگ برتری مسجدسلیمان را برای سال آینده حفظ کنیم.

یزدی: هدفمان حفظ سهمیه مسجدسلیمان است/ مدیران قول دادند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به من پیشنهادی شد که پس از برگزاری جلسه به توافق رسیدیم و قراردادم ثبت شد. مجددا به مسجدسلیمان و تیم نفت که خاطرات خیلی خوبی از آنها دارم برگشتم و امیدوارم بتوانم کار مثبتی در این مجموعه انجام بدهم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد این که چه برنامه‌های برای کار این تیم در نیم فصل دوم دارد، گفت: برنامه‌ها تا حدود زیادی  مشخص است. ما یک نیم‌فصل را پیش رو داریم که قطعا از نیم فصل اول سخت‌تر است چون تمام تیم‌ها خودشان را تجهیز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. تیم‌های انتهای جدول می‌خواهند از رتبه‌های پایین جدا شوند و تیم‌های بالای جدول هم تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که به سهمیه و مقام برسند و همین موضوع کار را در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: هدف گذاری ما این است که یک تیم با کیفیت در نیم فصل دوم داشته باشیم و سهمیه لیگ برتری مسجدسلیمان را برای سال آینده حفظ کنیم. به همین خاطر تمرینات را از فردا و سریعا آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا خودمان را آماده ادامه مسابقات کنیم.

یزدی در مورد این که چه برنامه‌ای برای تقویت تیم دارد، عنوان کرد: آن طور که در جلسات صحبت کردیم، باشگاه ما به دلیل بستن بودن پنجره نقل و انتقالات به خاطر بدهی نمی‌تواند بازیکنی را اضافه کند اما عزیزان و مدیران باشگاه قول دادند که برای باز شدن پنجره اقدام کنند تا بتوانیم نفرات مورد نیاز را به تیم اضافه کنیم، ضمن این که ما یک تیم خوب، با کیفیت و جوان داریم که در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته اما هر جا احساس شود به جذب نفرات نیاز داریم در این مورد اقدام می‌کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی بابت باز نشدن پنجره ندارد، اظهار داشت: قطعا در این زمینه نگرانی وجود دارد اما ما همه چیز را بر مبنای صداقت گذاشتیم. خوشبختانه اعضای هیأت مدیره افراد خوبی هستند و ما روی صداقتشان حساب کردیم. باید این اتفاق بیفتد تا بتوانیم تیم را برای داشتن عملکرد بهتر در نیم فصل دوم تقویت کنیم. دوستان قول داده‌اند که به سرعت برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام کنند و فکر می‌کنم طی یک هفته تا 10 روز آینده این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص این که آیا کسی از این تیم جدا می‌شود و لیست خروجی دارد، گفت: فعلا هیچ صحبتی نیست. به همه بازیکنانمان احتیاج داریم. من لیگ برتر و تمام تیم‌ها را دنبال کرده‌ام.‌ روی تمام بازیکنان نفت مسجدسلیمان نظرم مثبت است اما باید کار کنیم و شرایط را بسنجیم و جلو برویم. چند بازیکن کنونی تیم قبلا بازیکن خود من بودند و در کل از نفت مسجدسلیمان شناخت خوبی دارم.

یزدی در مورد این که یکی از مشکلات نفت مسجدسلیمان نداشتن زمین تمرین مناسب است، اظهار داشت: از این تیم اطلاعات کافی دارم. هر مربی به اینجا آمد از نبود زمین تمرین خوب گله‌مند بود. البته تیم یک زمین خوب برای مسابقه دارد که دو زمین تمرین در حاشیه آن هستند. طبق اطلاعاتی که من دارم شرایط این دو زمین خوب است و اگر این طور باشد تمریناتمان را در آنها برگزار می‌کنیم ولی اگر نیاز باشد برای انجام تمرینات به تهران هم می‌رویم. با این حال تمایل و نظر من این است که هر تیمی در همان شهری که مسابقه می‌دهد تمرین کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص مشکلات مالی که در نیم فصل اول نفت مسجدسلیمان را آزار داد گفت: نگرانی‌هایی در این زمینه وجود داشت اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم قول دادند مرتفع شود. مجموعه نفت مسجدسلیمان شامل مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و کادر پشتیبانی در کنار هواداران همه نزدیک به هم قدم برمی‌دارند که در نیم فصل دوم شاهد نتایج خوبی باشیم. هواداران ما رکن اصلی ما هستند. درست است که به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر باشند اما می‌دانیم همیشه با قلبشان حامی ما هستند و به همین خاطر تلاش می‌کنیم با نتایج خوبی که به دست می‌آوریم دل آنها را شاد کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول