اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رقابت‌ در انتخابات ۱۴۰۰ جدی و مشارکت بیشتر می‌شود

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه رویداد انتخابات برای ما جدیت بیشتری دارد و انتخابات ریاست جمهوری هم خصوصیات خود را دارد، گفت: سطح مشارکت مردم در این انتخابات افزایش پیدا می‌کند و رقابت ها هم در این انتخابات جدی تر است.

رقابت‌ در انتخابات ۱۴۰۰ جدی و مشارکت بیشتر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس در مراسم اختتامیه «رویداد ایده‌نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰»که صبح امروز(یکشنبه ۳ اسفند) در مجموعه «شریف باکس» برگزار شد، اظهار داشت: در ۳ تا ۵ سال آینده مسئله اصلی بیماری کرونا هست و گریبانگیر جهان است و با جهش های جدید و تنوع ویروسی این احتمال را ایجاد می‌کند که باید در سال‌های آینده هم به آن بپردازیم. 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه رویداد انتخابات برای ما جدیت بیشتری دارد و انتخابات ریاست جمهوری هم خصوصیات خود را دارد، گفت: سطح مشارکت مردم در این انتخابات افزایش پیدا می‌کند و رقابت ها هم در این انتخابات جدی تر است.

وی ضمن تاکید براینکه در کنار فضای مجازی باید به فکر مشارکت و حضور میدانی در انتخابات هم باشیم، تصریح کرد: باید کاری کرد که سلامت مردم و حضور پر‌‌شور را داشته باشیم.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول