اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نظام تعرفه گذاری پرستاران اجرایی شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: نظام تعرفه گذاری پرستاران که مصوبه سال ۸۶ است، باید اجرایی شود.

نظام تعرفه گذاری پرستاران اجرایی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: در لایحه بودجه 2 میلیون قیر به 4 میلیون تن افزایش پیدا کرد.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که دهیاران همچون سال جاری مشکل نداشته باشند تا مبالغی را برای پخت، زیرساخت، حمل و نقل و ... پرداخت کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام را برای بنیاد مسکن انجام داده ایم تا خدمات رسانی به روستاها افزایش داده شود بنابراین باید تدابیر لازم را در این خصوص داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس ضمن تذکر به مجموعه وزارت بهداشت و درمان و رئیس جمهور تاکید کرد: بحث نظام تعرفه گذاری پرستاران که مصوبه سال 86 است و البته ابلاغ هم شده ضمن اینکه مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده باید اجرایی شود ناگفته نماند که این پرستارها هستند که زحمات فراوانی را به دوش می کشند بنابراین باید با قید فوریت این موضوع دنبال شود؛ همچنین نیروها، کارکنان مراکز درمانی هم مورد غفلت قرار نگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول