اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کرونا تهران را تعطیل می‌کند؟/ محدودیت منع تردد ادامه دارد

استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی تهران به خاطر بیماری کرونا اصلاً مطرح و در دستور کار نیست، گفت: محدودیت‌های شبانه ۲۱ تا ۴صبح همچنین منع تردد به استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان همچنین کلانشهرهای شیراز، اصفهان، مشهد و کیش و قشم که قبلا اعلام شده ادامه دارد.

کرونا تهران را تعطیل می‌کند؟/ محدودیت منع تردد ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی تهران به خاطر بیماری کرونا اظهار کرد: تعطیلی تهران اصلاً مطرح نیست و در چنین شرایطی ضرورتی بر این کار هم وجود ندارد.

وی گفت: اکنون بحث دورکاری یک سوم کارمندان آن هم برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای مطرح است.

استاندار تهران با اشاره به تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران ادامه داد: با توجه به نتیجه پایش‌ها و بررسی‌های ستاد ملی مقابله با کرونا طبق صلاحدید محدودیت‌های جدید از سوی ستاد ملی اعلام خواهد شد.

بندپی یادآور شد: با توجه به افزایش روند مراجعه سرپایی، بیماران بستری و ویژه در مراکز درمانی استان تهران در روزهای اخیر و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی کماکان ناگزیر به اتخاذ تدابیر هوشمند در استان تهران هستیم.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در استان تهران عنوان کرد: محدودیت‌های شبانه ۲۱ تا ۴صبح همچنین منع تردد به استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان همچنین کلانشهرهای شیراز، اصفهان، مشهد و کیش و قشم که قبلاً اعلام شده ادامه دارد.

استاندار تهران با قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی در رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: نگرانی عمده ما از کاهش میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس است و عادی انگاری مدیریت این بیماری در استان تهران را دشوار می‌کند.

بندپی در پایان با بیان اینکه در بحث اشتغالزایی از هدفگذاری ۹۹ هزار اشتغال فراتر رفتیم، ابراز کرد: اکنون ضرورتی مبنی بر تعطیلی ادارات وجود ندارد.

 انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول