اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

نشست خبری سومین کنگره ملی خانواده برگزار شد/ رویداد امسال مجازی خواهد بود

رویداد امسال به صورت مجازی از 13اسفند آغاز به کار خواهد کرد و دسترسی مجازی به آن از طریق سایت ncfamily.ir فراهم خواهد بود.

نشست خبری سومین کنگره ملی خانواده برگزار شد/ رویداد امسال مجازی خواهد بود

گروه خانواده: نشست خبری سومن کنگره ملی خانواده، یکشنبه 3اسفند 1399 برگزار شد. این رویداد امسال به صورت مجازی از 13اسفند آغاز به کار خواهد کرد و دسترسی مجازی به آن از طریق سایت ncfamily.ir  فراهم خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضا رویت؛ مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در این در این نشست محورهای این رویداد را برای خبرنگاران تشریح کرد. وی گفت: « تا امسال رویداد ملی خانواده به صورت حضوری برگزار می‌شد اما  در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های دستورالعمل‌های بهداشتی، این رویداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.»

 

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده درباره اهداف اصلی کنگره در سال جاری گفت: « ما سه هدف اصلی را دنبال می‌کنیم. اول ارتقای دانش نظری، علمی و تحلیلی برای ظرفیت‌های منش‌گری در حوزه خانواده. دوم بسترسازی برای شبکه‌سازی کنش‌گران حوزه خانواده و سوم بسترسازی متقابل کنش‌گران حوزه خانواده و دستگاه‌های حاکمیتی»

وی همچنین درباره محورهای اصلی سومین کنگره ملی خانواده گفت: « رویداد امسال با محوریت رویدادهای استانی، نمایشگاه معرفی مجموعه‌های مردمی که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و رویداد ملی خواهد بود. در بخش استانی که قبل از رویداد ملی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار آن تا 25بهمن‌ماه بوده است. تمام برنامه‌ریزی و هزینه‌های این بخش هم به صورت مردمی تهیه می‌شود. بخش نمایشگاه مجازی هم در نرم‌افزار «عطر زندگی» که در رویداد ملی رونمایی خواهد شد، در دسترس خواهد بود. تا به حال بیشتر از 70مجموعه درخواست معرفی خود را در این نرم‌افزار به ما ارائه داده‌اند»

حجت‌الاسلام رویت افزود: « در بخش رویداد ملی، از 12پنل علمی و تجربی توسط اساتید و دبیران مجرب حوزه خانواده رونمایی خواهد شد. سعی شده تا مباحث رویداد ملی از موضوعات روز مبتلابه جامعه در حوزه خانواده استخراج بشود و قصد ما این است که در این بستر حتی به صورت مجازی، امکان مناظره و تعامل اساتید و همچنین مخاطبین سامانه فراهم بشود»

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده محور پنل‌های ارائه شده در بخش رویداد ملی را شامل چهار موضوع، ازدواج، طلاق، فررزندآوری، فعالیت مردمی عنوان کرد و گفت: « تا به حال بیش از 20دستگاه حاکمیتی در برگزاری این کنگره با ما همکاری کرده‌اند. از نظر کنگره ملی خانواده همین که کنشگران حوزه خانواده در یک رویداد با هم تعامل کنند، یکدیگر را بشناسند و درباره مباحث موجود حوزه خانواده با هم گفت‌وگو و تشریک مساعی کنند، اتفاق بسیار خوبی در حوزه خانواده است. امیدواریم کنگره ملی خانواده راهی برای تعامل بین مجموعه‌های مردمی و دستگاه‌های حاکمیتی باشد»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول