اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تکیه بر معنویت نیروهای مسلح کشور را متمایز کرده است/خشم دشمن از تولید سلاح های مدرن در کشور

آیت‌الله نوری همدانی گفت: نیروهای مسلح ما از دو ویژگی معنویت و مادیات در کنار هم برخوردارند در حالی که در دیگر کشور تنها نیروهای مسلح بر مادیات تکیه دارند.

تکیه بر معنویت نیروهای مسلح کشور را متمایز کرده است/خشم دشمن از تولید سلاح های مدرن در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،  آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که  در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را با دیگر کشورهای جهان متذکر شد و اظهار کرد: نیروهای مسلح ما از دو ویژگی معنویت و مادیات در کنار هم برخوردارند در حالی که در دیگر کشور تنها نیروهای مسلح بر مادیات تکیه دارند.

وی با اشاره به نیروهای مسلح برخی کشورها که سلاح‌های مدرن خود را عامل پیشرفت می‌دانند تصریح کرد: برخلاف این مساله، نیروهای مسلح ما علاوه بر پیشرفت روزافزون و برخورداری از سلاح های مدرن، خود را مجهز به سلاح اخلاص، توکل به خدا و اعتماد به نفس کرده اند و از این ویژگی ها نیز برخوردار هستند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه وجود معنویت در بین نیروهای مسلح، آنها را با سایر نیروهای مسلح کشورها متمایز کرده است، به خشم دشمن از پیشرفت نیروهای مسلح و ساخت سلاح های مدرن اشاره کرد و افزود: آن چیزی که دشمنان ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است در حالی که در دین اسلام خداوند شهادت را قرار داده است و امروز ما عاشقانه به‌دنبال شهادت هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت امیر المومنین(ع) در نهج البلاغه با این مضمون که ستون دین اجتماع مسلمانان است، گفت: امام خمینی(ره)  نتیجه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را حضور مردم و گود نشینان در میدان دانستند و امروز هم همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و هنوز کینه ما را در دل دارند؛ به همین خاطر مسوولان باید قدر مردم را بدانند و در شرایط امروز به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول