اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رسانه‌ها به نقش واقعی خود عمل کنند/ مدیری که از رسانه‌ دوری کند محکوم به فراموشی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: رسانه باید نقش واقعی خود را در جامعه ایفا کند و بنده تا زمانی که مسئولیت دارم از هیچ کمکی به رسانه‌ها دریغ نمی‌کنم.

رسانه‌ها به نقش واقعی خود عمل کنند/ مدیری که از رسانه‌ دوری کند محکوم به فراموشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رؤسای جدید و پیشین سازمان بسیج رسانه استان فارس اظهار داشت: رسانه در انعکاس و اطلاع رسانی امور سیاسی  و نیز زیر ساخت‌های اجتماعی نقش اساسی  داشته چرا که با مراجعه به رسانه‌ها، هزاران نفر آگاه می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه محور تمام فعالیت‌های مهم اجتماعی از رسانه گذشته و اصحاب رسانه نقش ویژه ای در بهبود اطلاع رسانی و کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند تصریح کرد: همکاری مسئولان و رسانه ها باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می شود و مدیری که از رسانه ها دوری کند، محکوم به فراموشی است.

وی اضافه کرد: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه در این راستا تلاش کنند که با گوشزد کردن موضوعات به مسئولان، نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس به رسانه‌ها نیز توصیه کرد: رسانه‌ها کارکرد بسیار مهمی در جامعه دارند و در کنار مسئولان اگر قرار بگیرند، در خواهیم یافت که مشکلات قشر محروم جامعه بیش از پیش در معرض دید قرار خواهد گرفت و این آمال کاهش محسوسی خواهد داشت.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه در برابر تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئول هستیم، افزود: افرادی که در مرکز ایثارگران سپاه فجر و  نیز در رسانه  به گونه‌ای با خانواده شهدا و ایثارگران در ارتباط هستند هرگز به آرمان‌های  و ارزش‌های انقلاب اسلامی خیانت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ایثارگران سپاه فجر خط مقدم خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستند و هرگز موازی و در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران  حرکت نمی کنند بلکه در راستای فعالیت‌های این نهاد مردمی گام بر می‌دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: ملبس شدن به لباس پاسداری تنها نشانه است چرا که جوانانی که در این نهاد مقدس و به ویژه در مرکز ایثارگران  فعالیت  می کنند، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و همواره  خدمات خود را همسو با  رسیدگی به امور خانواده شاهد و ایثارگر قرار می دهند.

ساز و کار صهیونیست‌ها در برابر انقلاب اسلامی ناکارآمد است

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه فجراستان فارس نیز در ادامه این آئین، بیان داشت: صهیونیست‌ از بدو تشکیل جمهوری اسلامی تاکنون، تمام ابزار و ساز و کار خود را  در جهت ناکارآمدی و نابودی انقلاب بسیج کرده است.

هادی رضایی اضافه کرد: حضور اقشار و نیز سپاه و بسیج  در صحنه، تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و انقلاب اسلامی همچنان به حرکت‌های انقلابی  خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان مراسم، طی حکمی هادی رضایی به عنوان مسئول سازمان بسیج رسانه منصوب  و از خدمات مصطفی اژدری  رئیس پیشین این سازمان  قدردانی شد. همچنین مظلوم رضایی به عنوان  مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر معرفی گردید.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول