اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«یاد خدا» و بررسی موضوعی مفاهیم قرآنی و سیره اهل بیت

برنامه یاد خدا با هدف تبیین، تعمیق و بررسی مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام از زبان کارشناسان برتر حوزه قرآنی و معارفی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

«یاد خدا» و بررسی موضوعی مفاهیم قرآنی و سیره اهل بیت

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «یاد خدا» به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده کاری است از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما قریب یک دهه سعی دارد موضوعات مختلف دینی واجتماعی  از مفاهیم ناب قرآنی را از زبان کارشناسان خُبره تقدیم نگاه مخاطبان کند.

این برنامه از شنبه الی پنج شنبه ساعت 14:30 و تکرار آن در ساعت های 19 و 2 بامداد روز بعد از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

برنامه یاد خدا با اجرای محمد حسین صیرفی در روزهای شنبه به موضوع تهذیب نفس با حضور آیت الله سید رحیم توکل می پردازد و در روزهای یکشنبه قواعد قرآنی را از زبان حجت الاسلام و المسلمین عظیمی بیان می کند.

همچنین دوشنبه ها درس های ماندگار از نهج البلاغه با حضور دکتر محسن اسماعیلی و سه شنبه ها، سلوک مهدوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر حیدری کاشانی تقدیم مخاطبان می شود.

یاد خدا چهارشنبه ها به موضوع تربیت توحیدی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور می پردازد و روز های پنج شنبه آیات الاخلاق را با حضور حجت الاسلام و المسلمین غفاری قره باغ بررسی می کند.

مخاطبین برنامه یاد خدا ،گزیده هایی از برنامه های این برنامه را می توانند در صفحه مجازی برنامه به آدرس @yadekhoda_qtv و تمام برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir از صفحه اختصاصی برنامه دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول