اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تالیف 53 کتاب با موضوع دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تالیف 53 کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد.

تالیف 53 کتاب با موضوع دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت گفت: جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید مورد متوجه قرار بگیرد و تمام آنچه اتفاق افتاده در منظر عموم قرار داده‌ شود.

نماینده ولی فقیه در  چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ثبت تاریخ و انتقال آن به نسل‌های آینده یک مسیر جهت‌دهنده برای نسل جوان است که در مقابل هجمه‌های دشمن و تحریف‌گران تاریخ توان تشخیص مسیر درست را پیدا کنند و دچار گمراهی نشوند.

نکونام یادآور شد: نقش روحانیت در دفاع مقدس یکی از ضرورت‌هایی است که باید به طور ویژه به آن پرداخته شود چرا که در عرصه‌های مختلف عملیاتی و تبلیغی نقش قابل توجه داشتند و جهت‌دهنده تمام عیار بودند که متاسفانه زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

در ادامه این جلسه منوچهر ذوالفقاری با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت: اسنادی از فعالیت روحانیون از پیش از انقلاب در مقابله با استکبار تا حال حاضر که در همه عرصه‌ها پیشتاز هستند جمع‌آوری شده تا بیشتر شناخته شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به تالیف 53 کتاب دفاع مقدس در سال جاری بیان داشت: 85 اثر از استان به این جشنواره ارسال شد که کتاب «مهتاب بی‌تاب» در مورد شهید روحانی میری از زبان همرزمانش و خروجی پایان‌نامه یک روحانی با عنوان تاثیر داعش بر فرهنگ اسلامی حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول