اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

«رضا مظفری» سرپرست تعزیرات حکومتی زنجان شد

با تکریم مرتضی ممیزی، «رضا مظفری» به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شد.

«رضا مظفری» سرپرست تعزیرات حکومتی زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با حضور جمعی از مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چند ساله مرتضی ممیزی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان زنجان، « رضا مظفری» معاون اجرایی تعزیرات حکومتی در امور شعب به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری  استان زنجان با بیان اینکه باید از نظارت و بازرسی سنتی فاصله بگیریم، گفت: امروز مردم از گرانی رنج می‌برند، انتظار از نهادها و سازمان‌های  متولی نظارت بر بازار و کالا این است که در آستانه سال جدید و پایان سال با بهره گیری از تکنولوژی و فن‌آوری‌های نوین نظارت و بازرسی‌ها  را با دقت و جدیت انجام دهند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به این موضوع که یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری به مسؤولان مبارزه با قاچاق، فساد و کنترل و نظارت بر قیمت کالاها است، افزود: توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای مسؤولان امر، یک تکلیف است و یکی از این دستگاه‌ها تعزیرات حکومتی است تا ورودی به هنگام، دقیق، فنی کارشناسی و با قید تسریع در انجام وظایف کند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان در این مراسم ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا را باید جدی بگیریم که همه این امر در تعزیرات حکومتی نیست، بخشی در محاکم قضائی رسیدگی می‌شود و به هر حال موضوع با اولویت و برخورد قاطع، صدور احکام بازدارنده و اتقان آراء در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار بگیرد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه موضوع دیگر و مشترک میان  دادگستری  و تعزیرات حکومتی مبارزه با فساد است، خاطر نشان کرد: امروزه مردم شاهد اقدامات قاطع و اثر گذار قوه قضائیه در مبارزه با فساد هستند و این امر باید دستور کار جدی تعزیرات حکومتی نیز قرا بگیرد و این یک ماموریت اسلامی و تأکید آموزه‌های دینی است  و ما  هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول