اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ما هر کاری در حوزه نظامی انجام می‌دهیم در مسیر اهداف الهی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران با قدرت نظامی دیگر کشورها متفاوت است، گفت: ما هر کاری که در حوزه نظامی انجام می‌دهیم برای کسب رضای خداوند متعال و در مسیر اهداف الهی است.

ما هر کاری در حوزه نظامی انجام می‌دهیم در مسیر اهداف الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از قم حرم اهل‌بیت(ع) نام برد و اظهار کرد: این شهر از یک جایگاه ویژه برخوردار است به همین علت ما نیز در برنامه‌ریزی‌های خود باید به این جایگاه توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران با قدرت نظامی دیگر کشورها متفاوت است، اضافه کرد: ما هر کاری که در حوزه نظامی انجام می‌دهیم برای کسب رضای خداوند متعال و در مسیر اهداف الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از برگزاری ۱۰ رزمایش زمینی، هوایی و دریایی یاد کرد و گفت: رزمایش‌ها باید با قدرت دنبال شود چراکه با این رزمایش‌ها دشمن جایگاه، مقام و استعداد ما را می‌سنجد و افرادی که از این مباحث فهمی ندارند ؛ خود را به غفلت می‌زنند در حقیقت متوجه اهمیت رزمایش نیستند.

وی با اشاره به تاکید آیاتی از قرآن کریم بر لزوم تقویت توان دفاعی حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن باید از قدرت نظامی مسلمانان در هراس باشد و ما باید با توکل به خداوند تقویت قدرت نظامی خود را دنبال کنیم و هیچگاه از توسل به درگاه الهی غافل نشویم.

سعیدی با بیان اینکه امدادهای غیبی همیشه همراه نظام اسلامی بوده است، عنوان کرد: سنت خداوند این است که باید مردم باشند تا این امدادها هم مستمر شوند اما اگر مردم نباشند امیرالمؤمنین هم در رأس امور قرار گیرد نمی‌توان به هدف رسید.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر لزوم حراست از حضور مردم در صحنه تاکید کرد و افزود: باید از هر چیزی که مردم را از صحنه خارج می‌کند پرهیز شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول