اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع پیک چهارم ویروس کرونا در شهرستان بناب / لغو برنامه چهارشنبه آخر سال

فرماندار بناب گفت: زنگ خطر شیوع پیک چهارم ویروس کرونا در بناب به صدا درآمده است.

به صدا درآمدن  زنگ خطر شیوع پیک چهارم ویروس کرونا در شهرستان بناب /  لغو  برنامه چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به گذشت یک سال از شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بسیاری از خانواده ها داغدار شده و عزیزان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه امسال هم به جهت اوضاع حاکم کرونایی برنامه چهارشنبه سوری لغو است؛ افزود: گزارش ها حاکی از افزایش ویروس کرونا طی روزهای گذشته در شهرستان بناب است که این مسئله نشانه به صدا درآمدن زنگ خطر آغاز پیک چهارم کرونا در بناب است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در صورت هرگونه سهل انگاری شاهد روزهای سختی در اسفند و فروردین ماه خواهیم بود؛ تصریح کرد: بر اساس اظهارات مسئولان بهداشت و درمان نوع جدید ویروس کرونا که به ویروس جهش یافته انگلیسی شهرت یافته است، قدرت بیماری زایی و سرایت به مراتب بالاتری نسبت به نوع قبلی دارد و در صورت ابتلا به آن احتمال مرگ بیمار بسیار بالاست.

فتحی همچنین با تأکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات اشاره کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از موارد جدید ابتلای ناشی از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، برنامه‌های جشن و عزا بوده است.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول