اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورمحمد: نباید صدر جدول را به راحتی از دست بدهیم/وضعیت برگزاری و داوری بازی‌های لیگ یک ضعیف‌تر شده

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: چند تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند اما نباید به راحتی صدرجدول را از دست بدهیم.

پورمحمد: نباید صدر جدول را به راحتی از دست بدهیم/وضعیت برگزاری و داوری بازی‌های لیگ یک ضعیف‌تر شده

محمدرضا پورمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حال حاضر تیم مس کرمان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تا الان نتایج خیلی خوبی را کسب کرده‌ایم. در صدر جدول هستیم اما هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و تا آخر با قدرت پیش برویم. باشگاه تا به حال به تعهدات خودش عمل کرده، از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنیم که واقعا هوای بچه‌ها را دارد. ان‌شاالله با کسب نتایج خوب بتوانیم جواب محبت مدیران، مربیان و هواداران را بدهیم.

مدافع مس کرمان در خصوص کار با رضا مهاجری عنوان کرد: او یکی از مربیان شناخته شده فوتبال ما است، چندین سال در لیگ برتر کار کرده و در لیگ یک هم سابقه قهرمانی و صعود دارد. تیم یکدست با بازیکنان باکیفیتی داریم. تلاش می‌کنیم با برنامه‌های‌ کادر فنی همین روند را ادامه بدهیم تا تیم‌مان بالای جدول بماند و بتوانیم بعد از 8 سال مس کرمان را راهی لیگ برتر کنیم. مهاجری فوتبال را خوب می‌شناسد و به من خیلی کمک کرده، امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر پاسخ محبت او و کادرفنی را بدهم.

وی در مورد این که به نظر می‌رسد امسال شرایط خیلی خوبی دارد، گفت: سال گذشته هم در مس رفسنجان شرایط خیلی خوبی داشتم و با این تیم به لیگ برتر صعود کردیم. الان هم در مس کرمان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. خودم در این 15 هفته 4 پاس گل دادم و یک گل زدم. روند خیلی خوبی دارم تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم مثمر ثمر باشم.  

پورمحمد در خصوص این که چرا از مس رفسنجان جدا شد، عنوان کرد: مشکل خاصی وجود نداشت. بعد از قهرمانی با من تماس نگرفتند. البته مربیگری هم سلیقه‌ای است. من هم به نظر محمد ربیعی احترام می‌گذارم و برای او و مس رفسنجان در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مس کرمان می‌تواند صدرنشینی لیگ آزادگان را حفظ کند، گفت: مس کرمان از تیم‌های باثبات فوتبال ایران است. سابقه حضور در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را دارد. امسال چند تیم مثل بادران، هوادار و استقلال خوستان هم کیفیت خوبی دارند و مدعی صعود به لیگ برتر هستند ولی ما نباید به راحتی صدر جدول را از دست بدهیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با قدرت در صدر جدول بمانیم و در نهایت به لیگ برتر برسیم.

مدافع مس کرمان در خصوص وضعیت و شرایط لیگ دسته اول در فصل جاری اظهار داشت: وضعیت امسال نسبت به سال گذشته خیلی ضعیف‌تر شده، زمین‌های مناسبی نداریم و هر کجا بازی می‌کنیم مشکل زمین دارد. داوری‌ها هم نسبت به سال قبل خیلی ضعیف‌تر شده، باید همان نگاهی که به لیگ برتر دارند به لیگ یک هم داشته باشند و رسیدگی کنند تا شرایط داوری‌ها و برگزاری مسابقات بهتر شود. امیدواریم مسئولان به مسابقات اهمیت بدهند و با کمک آن‌ها مشکلات برطرف شوند.

پورمحمد در مورد این که چقدر پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات لیگ دسته یک رعایت می‌شود، گفت: ما خودمان تا جایی که بتوانیم در تمرینات و همچنین مسابقات پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم‌ اما جدیتی که مسئولان در روزهای اول شیوع کرونا برای رعایت پروتکل‌ها داشتند، الان نیست. کرونا ویروس خیلی خطرناکی است. همه باید رعایت و کمک کنند تا به امید خدا کسی دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول