اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

۴۹۷ طرح پژوهشی موجب سرعت در اقتصاد کشور می‌شوند

مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه در سال ۹۸ جزو دانشگاه‌هایی بودیم که توانستیم بودجه ارزی وزارت علوم را دریافت کنیم، گفت: اکنون این دانشگاه دارای ۴۹۷ طرح پژوهشی کاربردی از سوی دانشجویان است که می‌تواند چرخ دند‌ه‌های اقتصاد کشور را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد.

۴۹۷ طرح پژوهشی موجب سرعت در اقتصاد کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، یعقوب دادگر مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در نشست خبری ارائه فعالیت‌های تحقیقاتی پژوهشی در ۶ ماه اخیر که بعداز ظهر امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد،گفت: این دانشگاه دانشجوی ارشد و دکتری ندارد و مأموریت ما تربیت مهندسین کار آزموده است زیرا پروژه‌های این دانشگاه جز طرح‌های موفق کشور است. چرا که حدود ۳۰۰ دوره از ۳۱ استان اعلام آمادگی شده است و اکنون در حال انعقاد قرارداد با دانشگاه‌های معین در هر استان هستیم.

وی افزود: بزودی نخستین مرکز نوآوری مد و لباس در کشور در دانشکده شریعتی دانشگاه تهران را راه اندازی خواهیم کرد؛ همچنین امسال در ردیف بودجه تفضیلی، حوزه پژوهش را لحاظ کرده‌ایم چرا که میانگین سنی دانشجویان ما نسبت به سایر دانشگاه‌ها جوان‌تر هستند و از کارایی بالاتری برخوردارند.

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: امسال ۲۸۳ محصول و دستاورد را در هفته پژوهش ارائه کردیم و اکنون در مرحله تجاری‌سازی قرار دارند؛ همچنین باید بگویم سال آینده به ۴۰۰ محصول و دستاورد خواهیم رسید. از طرفی باید بگویم  ۳۱۳ صنایع خلاق را در کل کشور راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول