اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیرشقاقی: تا ۲۵ دقیقه ابتدایی بازیکنان فکر می‌کردند داور هم تیمی ماست

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره یکرنگ بودن لباس داور با این تیم اعتراض کرد.

امیرشقاقی: تا ۲۵ دقیقه ابتدایی بازیکنان فکر می‌کردند داور هم تیمی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس، مهناز امیرشقاقی بعد از شکست تیمش مقابل شهرداری سیرجان، اظهارداشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. در طول بازی به این فکر می‌کردم که اینجا تمرین تیم ملی است و بازیکنانم در هر دو نیمه زمین هستند. انتظار بازی خوب را داشتم.

وی درباره اینکه داور بازی لباسی همرنگ بازیکنان تیمش داشت، گفت: از اول بازی به داور گفتیم لباسش را تغییر دهد. ۲۵ دقیقه ابتدای بازی بچه‌های ما فکر می‌کردند داور هم تیمی ماست. ۳ گلی که خوردیم به همین دلیل بود. نمی‌دانم چرا باید این اتفاق بیفتد، من به این موضوع معترض هستم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم، عنوان کرد: همان ۳ گل اول شیرازه تیم را بهم ریخت و این نتیجه حاصل شد. دریافت ۳ گل به خاطر مشکلات پیش آمده زیاد بوده و جبران آن سخت است. ۲ بازیکن ما آسیب دیدند و مجبور به تعویض اجباری شدیم که این موضوع تیم را دچار مشکل کرد.

امیرشقاقی درباره داوری، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، باید فیلم بازی کارشناسی شود، قطعا نظر داور با نظر من یکی نیست. شاید ما زاویه دید نداریم اما خیلی دوست دارم این فیلم در اختیار کارشناسان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول