اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش برف در بخش جلگه و ارتفاعات استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد استان شده و تا ظهر پنجشنبه فعالیت می‌کند.

گیلان برفی می‌شود

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی، یک سامانه ناپایدار بارشی و سرد از اواخر وقت سه‌شنبه وارد منطقه شده و تا جمعه فعال است.

وی با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی روزهای آینده افزود: پیامد فعالیت سامانه بارشی آینده، بارش برف در جلگه و ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش برف از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این بارش‌ها ابتدا در ارتفاعات و سپس در جلگه آغاز می‌شود که در برخی مناطق غربی و مرکزی و اطراف تالاب انزلی شدید است.

دادرس با بیان اینکه بارش برف با شدت بیشتر تا حدود ظهر پنجشنبه ادامه دارد، افزود: به‌تدریج از شدت بارش برف در استان از عصر پنجشنبه کاسته می‌شود اما بارش پراکنده آن تا جمعه ادامه خواهد یافت.

وی از وزش باد شدید طی روزهای آینده نیز خبر داد و بیان کرد: از اواخر وقت سه‌شنبه تا چهارشنبه وزش باد نیز در برخی مناطق استان شدید شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و افزود: همراه بانفوذ سامانه بارشی، کاهش دما محسوس بوده و هوای سرد تا صبح شنبه در منطقه استقرار دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول