اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن باید از اقتدار نظام اسلامی واهمه داشته باشد

یکی از مراجع تقلید گفت: ملت ایران ظلم‌پذیر نیست و باید به جایی برسیم که دشمن از اقتدار ما واهمه داشته باشد.

دشمن باید از اقتدار نظام اسلامی واهمه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ‌عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار ‌سرلشکر ‌باقری‌ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، با تاکید بر ضرورت ساخت جدیدترین سلاح ها با تکیه بر قدرت و استفاده از ظرفیت های داخلی اظهار کرد: مکتب اسلام همواره ماندگار خواهد بود و این نشان از اقتدار اسلام است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی مفاسد اقتصادی، خواستار برخورد جدی و جلوگیری از اختلاس های نجومی در کشور شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم ماندگاری قطعی مکتب اسلام که با کرامت انسانی همراه است را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر پایگاه مردمی انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون گفت: اگر مردم پای کار انقلاب نباشند همان‌طوری که تاریخ نشان داده است توطئه دشمنان در مدت کمی کارساز خواهد شد.

وی شناخت ماهیت دشمنان نظام اسلامی را امری ضروری خواند و با اشاره به نامه امام خمینی(ره) به گورباچف تصریح کرد:امام(ره) در این نامه گوشزد کرده بود که فریب بازی آمریکایی‌ها را نخورند و راز فروپاشی شوروی سابق در همین بود.

آیت الله جوادی آملی با اذعان به اینکه نظام اسلامی قصد دعوا و جنگ با کسی را ندارد گفت: اصلاً کار اصلی ما جنگ نیست، اما این تاکید و تصریح خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم است که طوری باشید که دشمنان از شما بترسند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران بزرگ و بزرگ‌زاده است و ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های این کشور بزرگ و شناسنامه‌دار و متمدن استفاده کنیم؛ ملت ایران از نظر هوش و ذکاوت، پیشینه تاریخی و فرهنگ از دشمنان جلوتر هستند و همچنان که تاکنون نشان داده‌اند، ظرفیت توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف دارند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه ملت ایران ظلم‌پذیر نیست و باید به جایی برسیم که دشمن از اقتدار ما واهمه داشته باشد گفت: ما نباید غفلت کنیم و نباید گرفتار منیت‌ها و کید شیطان شویم، بلکه باید تلاش و کوشش کرد و در حوزه تولید گام مؤثر برداشت.

انتهای پیام/78027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول