اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک کشته و 3 مجروح طی تیراندازی در سالن ورزشی در آمریکا

در ادامه سریال تیراندازی‌ها در آمریکا اینبار طی حادثه‌ای در یک سالن بولینگ، یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.

یک کشته و 3 مجروح طی تیراندازی در سالن ورزشی در آمریکا

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از یک تیراندازی دیگر در یکی از شهرهای آمریکا اینبار در سالن بولینگ خبر دادند.

 به نوشته  وبگاه «کی آر ام» این حادثه در سالن بولینگ در شنبه شب به وقت محلی در  شهر «ایست نوریتون تاونشیپ»  در ایالت «پنسیلوانیا» رخ داد و طی آن یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.  پلیس منطقه اعلام کرده که ضارب به دنبال شلیک در سالن بولینگ از محل حادثه گریخت. هنوز انگیزه ضارب از تیراندازی در این مکان ورزشی مشخص نشده است. پلیس از احتمال وجود مجروحان بیشتری در این ماجرا که با خودروهای شخصی به بیمارستان انتقال داده اند خبر داد.

این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی از درگیری چند تن در یک فروشگاه اسلحه در یکی  دیگر از شهرهای آمریکا در 24 ساعت گذشته و کشته شدن سه تن و جراحت 2 نفر خبر دادند. به نوشته وبگاه «هیل» این حادثه شنبه شب به وقت محلی در یک فروشگاه اسلحه در حومه «نئواورلئان» پایتخت ایالت لوئیزیانا رخ داد و طی آن سه تن کشته و دو نفر مجروح شدند.

پلیس منطقه با اعلام این خبر از اعزام  شماری از ماموران خود به محل حادثه خبر داد و اعلام کرد که ماموران به محض رسیدن به محل حادثه با اجساد  سه تن از جمله مظنون این ماجرا مواجه شدند. به گفته پلیس، دو مجروح این حادثه به بیمارستان انتقال یافته و حال آن‌ها مساعد است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

 انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول