اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف انبارهای غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی در تبریز

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کشف چندین انبار غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی و طبیعی توسط معاونت غذا و دارو در تبریز خبر داد.

کشف انبارهای غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی تربتی اظهار داشت: در طی چند عملیات هماهنگ‌شده با سایر ارگان‌های نظارتی و اطلاعاتی استان چندین انبار بزرگ دارویی غیرمجاز در تبریز کشف و  پلمب شد.

وی افزود: در این انبارها انواع  دارو، محصولات مکمل دارویی و بهداشتی به‌صورت غیرمجاز و قاچاق نگهداری شده بود که محل‌های مورد نظر پس از لیست‌برداری توسط کارشناسان این معاونت  با دستور مقام قضایی پلمب شده و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص محصولات غیرمجاز دارویی کشف شده است، گفت: تلاش شبانه‌روزی همکاران ما با هماهنگی سایر ارگان‌های مرتبط استان عرصه را برای محصولات غیرمجاز سلامت محور در استان تنگ کرده و تقریبا به همه گزارش‌های واصله و یا کشف شده در این زمینه با جدیت تمام ورود کرده و تا اخذ نتیجه نهایی و معرفی به مراجع قضایی پیگیر موضوعات مرتبط هستیم.

تربتی افزود: در این انبارها بیش از 300 نوع انواع محصولات دارویی و مکمل‌های دارویی کشف شده که کاملا غیرمجاز و در شرایط نامساعد نگهداری شده بود که متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در نظر داریم با هماهنگی و نظارت‌های بیشتر شاهد به حداقل رساندن و یا حذف محصولات غیرمجاز در محصولات سلامت محور استان باشیم و از طرف دیگر با تسهیل فرآیندهای صدور انواع مجوزهای بهداشتی و ارائه مشاوره‌های تولیدی و کارشناسی مسیر تولید را نیز هموار کرده تا فرصتی برای سوءاستفاده‌کنندگان در این زمینه فراهم نشود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: در نظر داریم با هماهنگی و نظارت‌های بیشتر شاهد به حداقل رساندن و یا حذف محصولات غیرمجاز در محصولات سلامت محور استان باشیم.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول