اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ادامه قرنطینه روستای حسین آباد منوط به تست کامل از اهالی/ نیروی انتظامی ترددها را کنترل کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: ویروس سرکش کرونای انگلیسی در آبیک در کنترل صددرصدی است و روستای حسین‌آباد کماکان در قرنطینه است و رفت‌وآمد در این روستا محدود و کنترل شده است؛ تا پایان هفته، مجدداً تست کامل از کلیهٔ اهالی و ساکنین روستای حسین‌آباد آبیک انجام می‌شود و سپس در خصوص ادامهٔ قرنطینه تصمیم‌گیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

ادامه قرنطینه روستای حسین آباد منوط به تست کامل از اهالی/ نیروی انتظامی ترددها را کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: کنترل ویروس کرونا و مهار آن به رفتار ما بستگی دارد، زیرا زمانی که به شایستگی از این ویروس میزبانی می‌کنیم و مراسمات مختلفی از جمله عروسی و ترحیم را برگزار می‌کنیم و ماسک نمی‌زنیم، این ویروس میهمان ما باقی خواهد ماند.

وی افزود: برخی بر این باورند که کرونا در روستاها کمتر شیوع پیدا می‌کند، اما لازم است بدانیم کرونا روستا و شهر نمی‌شناسد، کرونای جهش یافتهٔ روستای حسین‌آباد نه تنها شهرستان آبیک یا استان قزوین را تحت تأثیر قرار داده است، بلکه کل کشور را به وحشت انداخته و همهٔ ما در قبال جا خود و دیگران مسؤولیم.

حبیبی ادامه داد: سرعت انتشار ویروس کرونا، همپای سرعت باد و سرعت نور است، به همین دلیل ما 2 هفته کنترل طلایی را در پیش‌رو داریم و لازم است در این 2 هفته سختگیری کنیم تا از سختی‌های روزهای بعد از آن کاسته شود.

این مسؤول اظهار کرد: سخت‌گیری‌ها را از دولتی‌ها شروع کنیم، ادارات و ارگان‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور سفت و سخت انجام دهند، زیرا متأسفانه مراعات اصول بهداشتی در سطح جامعه حدود 15 درصد کاهش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: هر زمان که ما عقب‌نشینی کنیم، کرونا حمله می‌کند و از روی نقطهٔ پنالتی به ما گل می‌زند.

وی بیان کرد: لازم است نیروی انتظامی ترددها را کنترل کند و بازار از ساعت 20.30 شب تعطیل شود، از سوی دیگر لازم است تست‌گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش افزایش یابند.

حبیبی اذعان کرد: ویروس سرکش کرونای انگلیسی در آبیک در کنترل صددرصدی است و روستای حسین‌آباد کماکان در قرنطینه است و رفت‌و‌آمد در این روستا محدود و کنترل شده است.

وی در پایان تأکید کرد: تا پایان هفته، مجدداً تست کامل از کلیهٔ اهالی و ساکنین روستای حسین‌آباد آبیک انجام می‌شود و سپس در خصوص ادامهٔ قرنطینه تصمیم‌گیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول