اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فراخوان ملی هندبال آغاز شد/100 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند

فراخوان ملی هندبال از امروز در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال آغاز شد.

فراخوان ملی هندبال آغاز شد/100 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال چندی پیش طی اطلاعیه در قالب فراخوان ملی هندبال از نونهالان متولد 11 دیماه 84 به بعد و نوجوانان متولد 11 دیماه 1382 به بعد که دارای شرایط بدنی خاص شامل قد 190 سانتیمتر به بالا هستند دعوت کرد تا در روز های سوم و چهارم اسفندماه با حضور در سالن هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد ارزیابی و استعدادیابی متخصصین استعدادیاب فدراسیون هندبال قرار گیرند که صبح امروز یکشنبه سوم اسفندماه  حدود 100 نوجوان و نونهال پسر با در دست داشتن تست پی سی آر و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در سالن فدراسیون هندبال حضور پیدا کردند و مورد ارزیابی معیارهای کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال قرار گرفتند.

فدراسیون هندبال با چشم انداز حضور در رقابت های هندبال قهرمانی جهان 2027 آلمان و پشتوانه سازی برای رده های مختلف تیم ملی هندبال، این فراخوان را برگزار کرده است.

علی اکبر خوشنویش، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال در خصوص برگزاری فراخوان ملی هندبال اظهار داشت: رویکرد جدی فدراسیون هندبال بر تقویت رده های پایه است و اگر بتوانیم این توسعه را مدنظر داشته باشیم، روزهای خوبی در انتظار هندبال کشورمان خواهد بود.

خوشنویس با بیان اینکه حدود یکصد نفر از سراسر ایران در اولین روز فراخوان ملی هندبال شرکت کردند، گفت: حدود 100 نفر از نونهالان و نوجوانان مستعد کشورمان امروز در آزمون های پیکرسنجی و ... شرکت کردند و توسط استعدادیاب های کمیته استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نتایج فراخوان و تست ها اواخر هفته آینده از طریق سایت فدراسیون هندبال اعلام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه هدف فراخوان ملی برای این گروه سنی مسابقات رده های پایه سال های 1401 و 1403 است، ادامه داد: در رده سنی 82 با سرمربیگری آقای رهبری اردوهایی برگزار خواهیم کرد و استعدادهایی که در این فراخوان شناسایی شده اند، در این اردوها حضور پیدا خواهند کرد. 

خوشنویس افزود: یک فراخوان به همین صورت برای دختران هم داریم که بزودی برنامه آن اعلام می شود. البته استعدادیاب هایی برای شناسایی دختران با استعداد در المپیاد استعدادهای برتر در سال 98 فرستادیم و افرادی را شناسایی و سازماندهی کردیم.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال در پایان درباره آینده هندبال ایران گفت: اگر زیرساخت ها آماده تر بشود و نیروها سازماندهی بهتری داشته باشند، با پتانسیل سرشاری که در ایران وجود دارد، هندبال یکی از بهترین رشته های توپی در ایران می شود به گونه ای که در آسیا حریفی نخواهیم داشت و باید به رده بندی جهانی نظر داشته باشیم که جزو 16 یا هشت تیم برتر جهانی شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول