اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس خواستار توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی/ دسترسی فراپادمانی غیرقانونی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق قانون مصمم به توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی هستیم و هرگونه دسترسی فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است.

مجلس خواستار توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی/ دسترسی فراپادمانی غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی اسلامی و پس از ارسال گزارش مجلس درباره  اجرای قانون اقدام راهبردی و توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای طبق  ماده 234 قانون آئین نامه داخلی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون وظیفه پیگیری و اجرای قوانین را برعهده دارد.

وی افزود: مطابق قانون بخش‌هایی از تعهدات پیش بینی شده در زمان خودش اجرایی شده و از فردا (5 اسفند) نیز باید قانون مرتبط با پروتکل الحاقی اجرا شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است لذا هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی بوده و نظارت بر این امر وظیفه قوه مقننه است.

قالیباف گفت: کمیسیون‌ امنیت ملی و کمیسیون انرژی از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی بر مسائل یاد شده و ارائه گزارش در این راستا هستند.

قالیباف خاطرنشان کرد: هر گونه تخلف از قانون را نمی‌پذیریم و براساس مصوبات مجلس امور را پیگیری می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول